Zasoby

Ilość znalezionych zasobów: 28

sortuj według:

Tytuł Opisy sposobów wykorzystania gier na konsolę Xbox 360 do wspierania treści wczesnoszkolnych

Autor Małgorzata Gasińska

Opis Opis wykorzystania komercyjnych gier do wspomagania treści wczesnoszkolnych.

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-056/13-00

Nazwa projektu 4ELT Innowacyjny zintegrowany program nauczania w klasach I-III w Wielkopolsce

Strona www projektu http://www.program.4elt.pl/

Beneficjent (nazwa) 4ELT Anna Gębska-Suska, Poznań

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Poznań

Słowa kluczowe Kinect 360, gry komercyjne, gra interaktywna

Tytuł Gry interaktywne - centrum matematyczno-przyrodnicze - klasa 1

Autor Praca zbiorowa

Opis Gry interaktywne do klasy 1 centrum matematyczno-przyrodnicze do programu nauczania do edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim.

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-022/13-00

Nazwa projektu Nowy program - nowe szanse

Strona www projektu http://www.projekt.noweskalmierzyce.pl

Beneficjent (nazwa) Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Nowe Skalmierzyce

Słowa kluczowe centra, matematyka, przyroda, gry

Tytuł Interaktywna gra edukacyjna kształtująca postawy przedsiębiorczości dostosowana do poziomu rozwoju uczniów 6-9 letnich

Autor Tomasz Muszyński, Maciej Potwora, Józef Kaczmarek, Ryszard Olchawa, Marek Maleika, Katarzyna Błońska, Ewa Drop

Opis Interaktywna gra edukacyjna kształtująca postawy przedsiębiorczości dostosowana do poziomu rozwoju uczniów 6-9 letnich. Aby uruchomić grę prosimy o pobranie pliku pdf, a następnie kliknięcie w przycisk kliknij, aby zagrać. W archiwum .zip jest zawarty kod źródłowy...

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-033/13-00

Nazwa projektu Uczenie się przez działanie. Innowacyjny program nauczania "Poznać i zrozumieć świat" do edukacji wczesnoszkolnej

Strona www projektu http://www.grafirma.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Opole

Słowa kluczowe gra interkatywna, edukacja, 6-9 latki

Tytuł E-eksperymentaria dostosowane do pracy z uczniem 9-letnim - gry on-line

Autor Beata Kulbaka, Irena Koszyk, Mateusz Muchacki

Opis E-eksperymentaria dostosowane do pracy z uczniem 9-letnim: Gry on-line.

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-033/13-00

Nazwa projektu Uczenie się przez działanie. Innowacyjny program nauczania "Poznać i zrozumieć świat" do edukacji wczesnoszkolnej

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Opole

Słowa kluczowe eksperymenty,gry,interkatywne,edukacja wczesnoszkolna,9 latki

Tytuł E-eksperymentaria dostosowane do pracy z uczniem 8-letnim - gry on-line

Autor Beata Kulbaka, Irena Koszyk, Mateusz Muchacki

Opis E-eksperymentaria dostosowane do pracy z uczniem 8-letnim: Gry on-line.

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-033/13-00

Nazwa projektu Uczenie się przez działanie. Innowacyjny program nauczania "Poznać i zrozumieć świat" do edukacji wczesnoszkolnej

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Opole

Słowa kluczowe eksperymenty, gry interkatywne, edukacja wczesnoszkolna, 8-latki