Zasoby

Ilość znalezionych zasobów: 12

sortuj według:

Tytuł Gramy w piktogramy - pakiet dla nauczycieli - e-learning

Autor Praca zbiorowa

Opis Gramy w piktogramy - pakiet dla nauczycieli - e-learning.

Numer konkursu 4/POKL/3.3.4/09

Numer projektu POKL.03.03.04-00-097/10-00

Nazwa projektu PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco

Beneficjent (nazwa) Wydawnictwo Bohdan Orłowski Konstancin Jeziorna

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Konstancin Jeziorna

Słowa kluczowe edukacja wczesnoszkolna, e-zasoby, piktogramy

Tytuł Materiały elektroniczne pakietu Gramy w piktogramy - klasa IV-VI

Autor Anna Pregler

Opis Materiały w wersji elektronicznej pakietu Gramy w piktogramy dla klas IV-VI.

Numer konkursu 4/POKL/3.3.4/09

Numer projektu POKL.03.03.04-00-097/10-00

Nazwa projektu PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco

Strona www projektu http://projekt-piktografia.pl/

Beneficjent (nazwa) Wydawnictwo Bohdan Orłowski Konstancin Jeziorna

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Konstancin-Jeziorna

Słowa kluczowe edukacja, matematyka, innowacja, zabawa, nauka

Tytuł Materiały elektroniczne pakietu Gramy w piktogramy - klasa I-III

Autor Anna Pregler

Opis Materiały w wersji elektronicznej pakietu Gramy w piktogramy dla klas I-III.

Numer konkursu 4/POKL/3.3.4/09

Numer projektu POKL.03.03.04-00-097/10-00

Nazwa projektu PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco

Strona www projektu http://projekt-piktografia.pl/

Beneficjent (nazwa) Wydawnictwo Bohdan Orłowski Konstancin Jeziorna

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Konstancin-Jeziorna

Słowa kluczowe edukacja, matematyka, innowacja, zabawa, nauka

Tytuł Naklejki z piktogramami, naklejki czyste Pakietu gramy w piktogramy

Autor Bohdan Orłowski

Opis Piktogramy są wykorzystywane w scenariuszach, tam, gdzie występują zagadki, opowiadania zmatematyzowane itp. Naklejki czyste służą do projektowania piktogramów przez uczniów.

Numer konkursu 4/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.04-00-097/10-00

Nazwa projektu PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco

Strona www projektu http://projekt-piktografia.pl/

Beneficjent (nazwa) Wydawnictwo Bohdan Orłowski Konstancin Jeziorna

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Konstancin-Jeziorna

Słowa kluczowe edukacja, matematyka, innowacja, zabawa, nauka

Tytuł Szablon wagi do wycięcia z pakietu Gramy w piktogramy

Autor Elżbieta Jabłońska

Opis Waga służy do wprowadzenia i powtarzania znaków mniejszy lub większy. Zadanie to jest przeprowadzane w formie zabawy z wykorzystaniem piktogramów.

Numer konkursu 4/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.04-00-097/10-00

Nazwa projektu PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco

Strona www projektu http://projekt-piktografia.pl/

Beneficjent (nazwa) Wydawnictwo Bohdan Orłowski Konstancin Jeziorna

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Konstancin-Jeziorna

Słowa kluczowe edukacja, matematyka, innowacja, zabawa, nauka