W tych quizach poćwiczysz umiejętność rozumienia
ze słuchu.
3
Q/3/JA/7/51-52
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI   Mój dzień
Kliknij na głośnik i posłuchaj po raz pierwszy rozmowy dzieci. 
Następnie przejdź do rozwiązywania ćwiczeń.
W tym quizie poćwiczysz 
odnajdywanie ważnych
 informacji.
3
Q/3/JA/7/51
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI   Mój dzień

Przeczytaj pytania. Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania  jeszcze raz i przeciągnij

nazwy czynności w planie dnia Kelly i Teda.

SATURDAY
10.00
10.30
10.45
have breakfast
have a shower
have dinner
11.00
3.00
2.50
get up
piano lesson
let's meet

Połącz liniami godziny z ich zapisami.

10.30
10.45
ten to three
eleven o'clock
ten o'clock
11.00
2.50
10.00
half past ten
three o'clock
3.00
quarter to eleven
Doskonale udało Ci się 
odnaleźć brakujące informacje.

Przejdź dalej.
W tym quizie poćwiczysz
 uzupełnianie dialogu 
brakującymi wyrazami
i zdaniami.
3
Q/3/JA/7/52
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI   Mój dzień
Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść wyrazy 
w odpowiednich miejscach.
get
up
Saturday
dinner
piano
half

A: Hi Kelly!

A: I get ______________ at 10 o'clock.

B: I want to go to the zoo on ______________ . Do you want to go

A: Sure! I have to get back before three o'clock. I have ______________ at

B: That's ok. I have ______________ lesson at ten to three.

B: I can't. I ______________ breakfast at half past ten and I have shower

A: Ok. Let's meet ______________ eleven o'clock.

B: Good idea!

A: Let's meet at ______________ past ten.
at
have

B: Hi Ted! What time do you ______________ up at the Weekend?

three o'clock.

with me?

at quarter to eleven.

Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść zdania
w odpowiednich miejscach.
What time do you get up at the Weekend?
I want to go to the zoo on Saturday.
I have dinner at three o'clock.
Let's meet at half past ten.
I can't.

A: Hi Kelly!

B: Hi Ted! ______________________________________________

A: I get up at 10 o'clock.

B: _______________________________________ Do you want to go with me?

A: Sure! I have to get back before three o'clock. 

B: That's ok. I have piano lesson at ten to three.

B: _________________________ I have breakfast at half past ten and I have shower

A: Ok. Let's meet at eleven o'clock.

B: Good idea!

A: _____________________________

at quarter to eleven.

_________________________________
Zadania zostały wykonane
 bardzo dobrze!
Słuchanie jest bardzo ważne
 w nauce języka obcego. 
Staraj się słuchać jak najwięcej.