W tych quizach poćwiczysz
umiejętność rozumienia
ze słuchu.
3
Q/3/JA/6/21-22
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI        W Londynie
Kliknij na głośnik i posłuchaj po raz pierwszy rozmowy dzieci. 
Następnie przejdź do rozwiązywania ćwiczeń.
W tym quizie poćwiczysz
odnajdywanie ważnych
 informacji.
3
Q/3/JA/6/21
EDUKACJA ZYK ANGIELSKI        W Londynie

Przeczytaj pytania. Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania jeszcze raz

i zaznacz prawidłowe odpowiedzi.

2. Gdzie znajduje się
     stacja metra?
behind
this building
opposite
this building
next to
this building

3. Do którego z tych obiektów

    chce dotrzeć podróżny?

Big Ben
Madame
Tussauds
Tower
Bridge

4. Którą z linii metra można

    dostać się do Big Bena?

1. Czego szuka podróżny?
the tub station
bus station
train station

Bakerloo

Line

Central
Line
Piccadilly
Line

5. Którym z kolorów jest

    oznaczona Picadilly Line?

blue
grey
red
Doskonale udało Ci się
odnaleźć brakujące informacje.



Przejdź dalej.
W tym quizie poćwiczysz
 uzupełnianie dialogu
brakującymi wyrazami
i zdaniami.
3
Q/3/JA/6/22
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI        W Londynie
Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść wyrazy 
w odpowiednich miejscach.
line
red
Big
tube
behind

A:  Excuse me. I’m lost.

      How can I get to the ___________ station?

B:  It’s ___________ this building.
A:  Which ___________ do I get to ___________ Ben?
B:  Piccadilly.
A:  Is it the ___________ line?
B:  No, it’s the blue line.
A:  Thank you.
B:  You’re ___________.
welcome
Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść zdania
w odpowiednich miejscach.
Thank you.
It’s behind this building.
Excuse me.
Is it the red line?

A:  _______________________ I’m lost.

      How can I get to the tube station?

B:  _______________________
A:  Which line do I get to Big Ben?
B:  Piccadilly.
A:  _______________________
B:  No, it’s the blue line.
A:  _______________________
B:  You’re welcome.
Zadania zostały wykonane
 bardzo dobrze!
Słuchanie jest bardzo ważne
 w nauce języka obcego.
Staraj się słuchać
jak najwięcej.