Część pierwsza gry multimedialnej polega na odsłuchaniu nazwy zmysłu oraz dopasowaniu jego symbolu w odpowiednie miejsce.
Nauczyciel prosi uczniów o powtórzenie wszystkich części ciała, które związane są z pięcioma zmysłami. Po powtórzeniu części ciała, nauczyciel wprowadza czasownik can w zdaniach odnoszących się do powtórzonych już części ciała, uczniowie powtarzają.
With my eyes I can see.
With my nose I can smell.
With my ears I can hear.
With my tongue/mouth I can taste.
With my fingers I can touch.
Druga część gry multimedialnej polega na udzielaniu odpowiedzi na postawione pytanie:
What can you …? (smell, touch, hear, see, taste)
Uczniowie wymyślają co mogą rozpoznawać każde ze zmysłów.
przykładowa odpowiedź:
With my eyes I can see a window.
With my nose I can smell my sandwich. etc.
Trzecia część gry multimedialnej ma charakter powtórzeniowy. Uczniowie wypowiadają nazwę zmysłu oraz klikają w miejsce, któremu dany zmysł odpowiada.