W tym quizie poćwiczysz
 uzupełnianie dialogu 
brakującymi wyrazami
i zdaniami.
2
Q/2/JA/1/09
EDUKACJA JĘZYK ANGIELSKI   Angielski w klasie
Kliknij na głośnik i posłuchaj po raz pierwszy rozmowy dzieci. 
Następnie przejdź do rozwiązywania ćwiczeń.
Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść wyrazy 
w odpowiednich miejscach.
start
orange
turn
forward
dice
backward

A: Hi Tom!

A: Don't worry. Let's ______________ the game. My counter is

B: I want the blue one. Whose ______________ is it now?

A: My turn. I move ______________ five spaces.

B: Cheat! Roll the ______________ again.

B: There is a question. "How to say 'plakat' in English?

A: A toster.
A: Ok, don't be mad. I move forward three spaces.

B: Hi Kate! Sorry I'm late.

______________ . Which counter do you want?

B: False. It's "a poster"! Move ______________ three spaces.

A: Oh no!
Kliknij na głośnik, posłuchaj nagrania, potem przeciągnij i upuść zdania
w odpowiednich miejscach.
My counter is orange.
My turn.
Cheat!
"How to say 'plakat' in English"?
Move backward three spaces.

B: False. It's "a poster"! __________________________________

A: Oh no!

Which counter do you want?

A: Hi Tom!

B: Hi Kate! Sorry I'm late.

A: Don't worry. Let's start the game. __________________________

B: I want the blue one. Whose turn is it now?

A: _________________________ I move forward five spaces.

B: _________________________ Roll the dice again.

B: There is a question. _____________________________________

A: A toster.
A: Ok, don't be mad. I move forward three spaces.
Zadania zostały wykonane
 bardzo dobrze!
Słuchanie jest bardzo ważne
 w nauce języka obcego. 
Staraj się słuchać jak najwięcej.