Krzysztof (lat 31), Murarz-tynkarz
Z otrzymanych opisów, wybierzcie te, które Waszym zdaniem są kluczowe / najważniejsze w karierze.
Utwórzcie z wybranych elementów dowolny kształt kariery.
Z powodów rodzinnych Krzysztof musi wyjechać do innego miasta i tam poszukiwać nowej pracy. Co może zrobić Krzysztof? Wskaż wszystkie prawidłowe odpowiedzi.
Niestety, to nie był dobry wybór. Spróbuj jeszcze raz.
Błędny klocek! Zastanów się, który z klocków byłby właściwy.
Nie poddawaj się! Wybierz kolejny klocek.
To nie jest dobry wybór! Spróbuj wybrać inną propozycję.
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Gratulacje! Ułożyłeś/ułożyłaś wszystkie klocki kariery!
Powrót
Tym razem się nie udało. Ale nic straconego.
Czy jesteś pewien/pewna, że to dobry kierunek Twojej kariery?
Powrót Spróbuj ponownie
Ukończona szkoła zawodowa w klasie murarza-tynkarza
Umiejętność oceny jakości wykonania robót murarskich
Wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
Umiejętność koncentracji uwagi na wykonywanej czynności
Praca w firmie budowlanej jako pomocnik murarza (2 lata)
Rozpoznanie rodzaju uszkodzeń tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich naprawianie
Wykonywanie robót ziemnych i izolacyjnych oraz pomocniczych robót betoniarskich i zbrojarskich
Wykonywanie murowanych ścian, stropów, nadproży, sklepień, słupów, filarów oraz kominów
Wyobraźnia przestrzenna
Odporność na wpływ długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych
Dobieranie oraz przygotowywanie materiałów budowlanych i wykonywanie remontu
Rozróżnianie rodzajów zapraw murarskich i tynkarskich
Zainteresowanie budownictwem
Przygotowywanie materiałów do wykonania murowanych konstrukcji budowlanych
Uzdolnienia językowe
Umiejętność gry na gitarze
Zmysł smaku
Rozróżnianie rodzajów tynków
Spostrzegawczość
Odporność na stres
Planowanie wyposażenia wnętrz obiektów hotelarskich

Praktyki zawodowe w hotelu jednogwiazdkowym

Sprzedaż towarów oferowanych w punktach sprzedaży
Ukończone technikum na kierunku: technik handlowiec
Dobry ogólny stan zdrowia i siła fizyczna
Awansowanie na stanowisko murarza-tynkarza
Zdobywane na bieżąco doświadczenie zawodowe
Umiejętność obsługi komputera
Na bieżąco zapoznawać się z nowymi rozwiązaniami stosowanymi w budownictwie
Szukać pracy w nowym mieście jeszcze przed przeprowadzką
Nadal ćwiczyć tężyznę fizyczną
Zdecydować się na podniesienie swoich kwalifikacji w zawodzie technika budownictwa
Nie szukać pracy
Pójść na zasiłek
Odrzucać oferty pracy
Oddać sprawy swojemu biegowi
1_1
1_1
1_1
1_1
1_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_2
2_1
2_1
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
2_1
1_1
2_1
2_1
2_1
2_1
2_1
2_1
1_1
2_1
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
Wykonywanie robót ziemnych i izolacyjnych oraz pomocniczych robót betoniarskich i zbrojarskich
Wykonywanie murowanych ścian, stropów, nadproży, sklepień, słupów, filarów oraz kominów
Rozpoznanie rodzaju uszkodzeń tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich naprawianie
Dobieranie oraz przygotowywanie materiałów budowlanych i wykonywanie remontu
Przygotowywanie materiałów do wykonania murowanych konstrukcji budowlanych
Praca w firmie budowlanej jako pomocnik murarza (2 lata)
Rozróżnianie rodzajów zapraw murarskich i tynkarskich
Umiejętność koncentracji uwagi na wykonywanej czynności
Ukończona szkoła zawodowa w klasie murarza-tynkarza
Umiejętność oceny jakości wykonania robót murarskich
Wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
Dobry ogólny stan zdrowia i siła fizyczna
Awansowanie na stanowisko murarza-tynkarza
Rozróżnianie rodzajów tynków
Odporność na stres
Spostrzegawczość
Poniżej znajduje się 28 klocków, z czego 20 jest prawidłowych i tworzących zestaw: umiejętności – zielone,
wiedzy i doświadczenia – czerwone, cech – niebieskie, czynności – fioletowe. 
Bazując na historii bohatera ułóż z 20 klocków Jego karierę biorąc pod uwagę niezbędne umiejętności, wiedzę i doświadczenie, cechy oraz wykonywane czynności.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego