Dawid (lat 24), Lakiernik
Z otrzymanych opisów, wybierzcie te, które Waszym zdaniem są kluczowe / najważniejsze w karierze.
Utwórzcie z wybranych elementów dowolny kształt kariery.
Na lokalnym rynku otworzyły się w ostatnich sześciu miesiącach aż trzy warsztaty blacharsko – lakiernicze. Stanowią one dla zakładu Dawida bardzo silną konkurencję. Co powinien zrobić Dawid? Wskaż wszystkie prawidłowe odpowiedzi.  
Niestety, to nie był dobry wybór. Spróbuj jeszcze raz.
Błędny klocek! Zastanów się, który z klocków byłby właściwy.
Nie poddawaj się! Wybierz kolejny klocek.
To nie jest dobry wybór! Spróbuj wybrać inną propozycję.
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Gratulacje! Ułożyłeś/ułożyłaś wszystkie klocki kariery!
Powrót
Tym razem się nie udało. Ale nic straconego.
Czy jesteś pewien/pewna, że to dobry kierunek Twojej kariery?
Powrót Spróbuj ponownie
Wykonywanie konserwacji i renowacji powłok lakierniczych
Określanie sposobów zabezpieczania powierzchni przed korozją
Umiejętność wykonywania monotonnych czynności
Prowadzenie warsztatu blacharsko-lakierniczego
Po 3 latach pracy w zawodzie – przystąpienie do egzaminu czeladniczego organizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego
Umiejętność wyboru odpowiedniego sposobu realizacji zlecenia
Ukończenie szkoły zawodowej o profilu samochodowym
Praktyka zawodowa w zakładzie samochodowym i zainteresowanie lakiernictwem
Przygotowanie powierzchni i nanoszenie powłok lakierniczych
Obsługa urządzeń ogrodniczych, kosiarek, wózków akumulatorowych
Zdobywanie wiedzy na temat nowych technologii, lakierów i materiałów pomocniczych
Dobór i stosowanie technik nakładania powłok lakierniczych
Zdolności artystyczne
Wyobraźnia przestrzenna
Wyczucie kolorów

Spostrzegaw-czość

Wyczucie smaku
Staranność
Dokładność
Umiejętności dekoratorskie

Gotowość do samokształce-nia

Znajomość prawa administra-cyjnego

Organizacja pracy biura/ sekretariatu

Umiejętność podejmowania trafnych decyzji
Umiejętność intensywnej pracy umysłowej
Odpowiednia sprawność fizyczna
Obsługa pistoletu lakierniczego
Wiedza z zakresu biologii
Przystąpić do egzaminu mistrzowskiego
Poznać konkurencję
Nawiązać współpracę ze szkołą zawodową samochodową i po zdanym egzaminie przyjmować uczniów na praktyki
Przygotować starannie nową ofertę z rabatami dla stałych klientów
Rozstać się ze wspólnikiem i wycofać ze swojej oferty usługi blacharskie
Nic nie zmieniać
Odstąpić od przystąpienia do egzaminu mistrzowskiego
Zamknąć zakład
1_1
2_1
1_1
2_1
1_1
1_1
2_1
2_1
1_1
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
1_1
2_1
2_1
2_1
2_1
1_1
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
2_1
1_1
2_1
2_1
2_1
2_1
2_1
2_1
1_1
2_1
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
Po 3 latach pracy w zawodzie – przystąpienie do egzaminu czeladniczego organizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego
Zdobywanie wiedzy na temat nowych technologii, lakierów i materiałów pomocniczych
Praktyka zawodowa w zakładzie samochodowym i zainteresowanie lakiernictwem
Dobór i stosowanie techniki nakładania powłok lakierniczych
Przygotowanie powierzchni i nanoszenie powłok lakierniczych
Wykonywanie konserwacjęi i renowacji powłok lakierniczych
Określanie sposobów zabezpieczania powierzchni przed korozją
Umiejętność wyboru odpowiedniego sposobu realizacji zlecenia
Ukończenie szkoły zawodowej o profilu samochodowym
Umiejętność wykonywania monotonnych czynności
Prowadzenie warsztatu blacharsko-lakierniczego
Umiejętność podejmowania trafnych decyzji
Gotowość do samokształcenia
Obsługa pistoletu lakierniczego
Odpowiednia sprawność fizyczna
Wyobraźnia przestrzenna
Spostrzegawczość
Wyczucie kolorów
Dokładność
Staranność
Poniżej znajduje się 28 klocków, z czego 20 jest prawidłowych i tworzących zestaw: umiejętności – zielone,
wiedzy i doświadczenia – czerwone, cech – niebieskie, czynności – fioletowe. 
Bazując na historii bohatera ułóż z 20 klocków Jego karierę biorąc pod uwagę niezbędne umiejętności, wiedzę i doświadczenie, cechy oraz wykonywane czynności.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego