Aleksandra (lat 26), Technik hotelarstwa
Z otrzymanych opisów, wybierzcie te, które Waszym zdaniem są kluczowe / najważniejsze w karierze.
Utwórzcie z wybranych elementów dowolny kształt kariery.
Zmienił się właściciel hotelu, który wymaga od pracowników recepcji ukończenia studiów którzy wyższych. Wszyscy, którzy nie spełniają tego kryterium, dostali wypowiedzenie, w tym Aleksandra. Co powinna zrobić Aleksandra? Wskaż wszystkie prawidłowe odpowiedzi.  
Niestety, to nie był dobry wybór. Spróbuj jeszcze raz.
Błędny klocek! Zastanów się, który z klocków byłby właściwy.
Nie poddawaj się! Wybierz kolejny klocek.
To nie jest dobry wybór! Spróbuj wybrać inną propozycję.
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Świetnie! Wybierz następny klocek!
Brawo! Bardzo dobry ruch!
Jesteś już o krok od ułożenia wszystkich klocków kariery!
Gratulacje! Ułożyłeś/ułożyłaś wszystkie klocki kariery!
Powrót
Tym razem się nie udało. Ale nic straconego.
Czy jesteś pewien/pewna, że to dobry kierunek Twojej kariery?
Powrót Spróbuj ponownie
Obsługiwanie klientów w obiektach hotelarskich
Oferowanie i sprzedaż usług hotelarskich
Cierpliwość i zrównoważenie
Praktyki zawodowe w recepcji hotelu jednogwiazdkowego
Umiejętność podejmowania inicjatywy
Obsługiwanie kongresów, konferencji, zjazdów oraz imprez okolicznościowych
Praca hotelu jednogwiazdkowym na stanowisku recepcjonisty (dawne miejsce praktyk, 2 lata)
Praca na stanowisku recepcjonisty w górskim pensjonacie (pierwsza praca, 3 lata)
Uzdolnienia językowe
Organizowanie usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim
Ukończone technikum: dyplom w zawodzie technika hotelarstwa (bez matury)
Praca w hotelu dwugwiazdkowym na stanowisku recepcjonisty (od 2 lat do dziś)
Odporność na stres
Obsługiwanie gościa hotelowego na różnych stanowiskach pracy
Projektowanie i opisywanie trasy podróży na podstawie map
Organizowanie prac związanych z gospodarką magazynową
Podzielność uwagi
Drobiazgowość
Wysoka kultura osobista
Precyzyjność
Komunikatywność
Umiejętność podejmowania decyzji
Prowadzenie warsztatu samochodowego
Umiejętność koncentracji na długotrwałych czynnościach
Znajomość programów graficznych
Umiejętności czytania planów
Umiejętności organizacyjne
Umiejętności negocjacyjne
Wykorzystać swoją komunikatywność w poszukiwaniach nowej pracy
Zaproponować właścicielowi ciekawą, nową usługę w hotelu
Czekać do końca trwania umowy wierząc, że właściciel zmieni zdanie
Zachęcać potencjalnych klientów do korzystania z usług konkurencji
Przygotować dokumenty aplikacyjne i złożyć swoje oferty w pobliskich hotelach i pensjonatach
Namówić kolegów i koleżanki, aby wszyscy złożyli wypowiedzenia z pracy
Przekonać właściciela, aby nie rozwiązywał z nią umowy, zadeklarować przystąpienie do egzaminu maturalnego i rozpoczęcie studiów hotelarskich
Pójść na długoterminowe zwolnienie lekarskie
1_1
1_1
1_1
1_1
1_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_2
2_1
2_1
1_1
1_1
1_1
1_1
1_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_1
2_1
2_1
2_1
1_1
1_2
1_2
1_2
2_1
2_1
Obsługiwanie kongresów, konferencji, zjazdów oraz imprez okolicznościowych
Praca hotelu dwugwiazdkowym na stanowisku recepcjonisty (od 2 lat do dziś)
Ukończone technikum: dyplom w zawodzie technika hotelarstwa (bez matury)
Organizowanie usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim
Obsługiwanie gościa hotelowego na różnych stanowiskach pracy
Oferowanie i sprzedaż usług hotelarskich
Umiejętność podejmowania inicjatywy
Cierpliwość i zrównoważenie
Umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętności organizacyjne
Umiejętności negocjacyjne
Wysoka kultura osobista
Uzdolnienia językowe
Odporność na stres
Podzielność uwagi
Komunikatywność
Poniżej znajduje się 28 klocków, z czego 20 jest prawidłowych i tworzących zestaw: umiejętności – zielone,
wiedzy i doświadczenia – czerwone, cech – niebieskie, czynności – fioletowe. 
Bazując na historii bohatera ułóż z 20 klocków Jego karierę biorąc pod uwagę niezbędne umiejętności, wiedzę i doświadczenie, cechy oraz wykonywane czynności.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego