Page 191 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 191

Ćw. 4 -Wskazywanie
                      wśród figur o równych
                      polach figur, których
                      obwód jest najmniejszy i
                      największy- wycinanki
                      figur, praca zespołowa.*
                      Ćw. 5- Porównywanie pól

                      figur na podstawie rysunku
                      (najmniejsze i największe

                      pole)- karty pracy, praca

                      w grupach.*
                      Ćw. 6- Rysowanie
                      prostokątów i obliczanie
                      ich pól w sytuacjach, gdy
                      jeden z boków jest dwa lub
                      trzy razy dłuższy-karta

                      pracy.

we jednostki pola,    Ćw. 1- Porównywanie pól     Dla uczniów szczególnie
, cm2, dm2, m2, km2.  figur zapisanych w różnych
                                                  zainteresowanych:
nostka pola.          jednostkach (najmniejsze    - wprowadzanie zadań
                      i największe pole)- karty   związanych z zamianą

                      pracy.*                     jednostek,
                      Ćw. 2 – Rozwiązywanie
                      typowych zadań              - wprowadzenie skali
                      tekstowych związanych z
                      obliczaniem pól figur bez   w zadaniach,
                                                  - obliczanie zadań przez
                      zamiany jednostek- karta
                                                  wprowadzenie jednostki
                      pracy.*
                      Ćw. 3- Rozwiązywanie        1 ar.
                      typowych zadań
                      związanych z sytuacjami z
                      życia codziennego:
                      a) szacowanie kosztów
                      zakupu działki

                      b) ile nawozu potrzeba na
   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196