Page 191 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 191
Ćw. 4 -Wskazywanie
wśród figur o równych
polach figur, których
obwód jest najmniejszy i
największy- wycinanki
figur, praca zespołowa.*
Ćw. 5- Porównywanie pól
figur na podstawie rysunku
(najmniejsze i największe
pole)- karty pracy, praca
w grupach.*
Ćw. 6- Rysowanie
prostokątów i obliczanie
ich pól w sytuacjach, gdy
jeden z boków jest dwa lub
trzy razy dłuższy-karta
pracy.
we jednostki pola, Ćw. 1- Porównywanie pól Dla uczniów szczególnie
, cm2, dm2, m2, km2. figur zapisanych w różnych
zainteresowanych:
nostka pola. jednostkach (najmniejsze - wprowadzanie zadań
i największe pole)- karty związanych z zamianą
pracy.* jednostek,
Ćw. 2 – Rozwiązywanie
typowych zadań - wprowadzenie skali
tekstowych związanych z
obliczaniem pól figur bez w zadaniach,
- obliczanie zadań przez
zamiany jednostek- karta
wprowadzenie jednostki
pracy.*
Ćw. 3- Rozwiązywanie 1 ar.
typowych zadań
związanych z sytuacjami z
życia codziennego:
a) szacowanie kosztów
zakupu działki
b) ile nawozu potrzeba na