Page 102 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 102

naturalne;                  porównuje sumy i różnice liczb,    znak równo
                            podaje liczby największe

                            i najmniejsze w zbiorze.

Uczeń:                     Uczeń:                               symbol p
10) zaokrągla liczby        zaokrągla liczby z                 zaokrągla
                                                                zaokrągla
   naturalne;                  dokładnością do pełnych          sposoby z
                               dziesiątek, setek
Uczeń:                         i tysięcy,                          z dokładn
11) liczby w zakresie do    stosuje znak przybliżenia,            dziesiątek
                            określa wartości przybliżone
   30 zapisane w systemie      liczb podanych w kontekście      system rzym
   rzymskim przedstawia        treści zadania lub w             zapis cyfr w
   w systemie                  przykładach z życia
   dziesiątkowym,              codziennego, w których
   a zapisane w systemie       występuje naturalna potrzeba
   dziesiątkowym               zaokrąglania,
   przedstawia w systemie   wskazuje liczbę o podanym
   rzymskim;                   zaokrągleniu,
                            podaje przybliżenia

                               z niedomiarem i nadmiarem.
                           Uczeń:

                            zna cyfry rzymskie: I, V, X,

                            poprawnie zapisuje liczby w
                             zakresie do 30 za pomocą cyfr

                             rzymskich,

                            liczby w zakresie do 30 zapisuje
                             w systemie dziesiątkowym.
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107