Page 103 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 103

ości =                podanych liczb.             zainteresowanych:
                      Ćw. 2 – Najmłodszy
przybliżenia,                                     - podawanie liczb
anie z nadmiarem,     i najstarszy w rodzinie.
anie z niedomiarem,   Ćw. 3 – Najwyższy           mniejszych lub
 zaokrąglania liczb   i najniższy w klasie.       większych od podanych.
nością do pełnych     Ćw.4 – Porównywanie
k, setek i tysięcy.   wartości liczbowych w
                      sytuacjach z życia

                      codziennego.*

                      Ćw.1 – Zaokrąglanie liczb   Dla uczniów szczególnie
                      do pełnych dziesiątek –
                                                  zainteresowanych:
                      karta pracy.                - wykonuje zaokrąglenia
                      Ćw.2 – Zaokrąglanie liczb
                      do pełnych setek – karta    liczb,
                                                  - zaokrągla liczbę
                      pracy.                      z podaną dokładnością
                      Ćw.3 – zaokrąglanie liczb
                      do pełnych tysięcy – karta  w trudniejszych
                                                  przykładach,
                      pracy
                      Ćw.4 – Zaokrąglanie liczb   - wskazywanie liczby,
                      w sytuacjach życia          która po zaokrągleniu
                                                  spełnia podane warunki
                      codziennego.*               i podawanie ich ilości.

mski,                 Ćw. 1 – Zapisywanie cyfr    Dla uczniów szczególnie
w systemie rzymskim.                              zainteresowanych:
                      arabskich cyframi           - zna cyfry rzymskie L,
                                                  C, D, M,
                      rzymskimi.                  - stosowanie cyfr
                      Ćw. 2 – Odczytywanie        rzymskich do zapisu dat,
                                                  -przyporządkowuje
                      liczb rzymskich i           podany rok
                                                  odpowiedniemu stuleciu,
                      zapisywanie cyframi

                      arabskimi.*
                      Ćw. 3 – Wyszukiwanie
                      sytuacji z życia
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108