Page 103 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 103
ości = podanych liczb. zainteresowanych:
Ćw. 2 – Najmłodszy
przybliżenia, - podawanie liczb
anie z nadmiarem, i najstarszy w rodzinie.
anie z niedomiarem, Ćw. 3 – Najwyższy mniejszych lub
zaokrąglania liczb i najniższy w klasie. większych od podanych.
nością do pełnych Ćw.4 – Porównywanie
k, setek i tysięcy. wartości liczbowych w
sytuacjach z życia
codziennego.*
Ćw.1 – Zaokrąglanie liczb Dla uczniów szczególnie
do pełnych dziesiątek –
zainteresowanych:
karta pracy. - wykonuje zaokrąglenia
Ćw.2 – Zaokrąglanie liczb
do pełnych setek – karta liczb,
- zaokrągla liczbę
pracy. z podaną dokładnością
Ćw.3 – zaokrąglanie liczb
do pełnych tysięcy – karta w trudniejszych
przykładach,
pracy
Ćw.4 – Zaokrąglanie liczb - wskazywanie liczby,
w sytuacjach życia która po zaokrągleniu
spełnia podane warunki
codziennego.* i podawanie ich ilości.
mski, Ćw. 1 – Zapisywanie cyfr Dla uczniów szczególnie
w systemie rzymskim. zainteresowanych:
arabskich cyframi - zna cyfry rzymskie L,
C, D, M,
rzymskimi. - stosowanie cyfr
Ćw. 2 – Odczytywanie rzymskich do zapisu dat,
-przyporządkowuje
liczb rzymskich i podany rok
odpowiedniemu stuleciu,
zapisywanie cyframi
arabskimi.*
Ćw. 3 – Wyszukiwanie
sytuacji z życia