Page 114 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 114

przez 3, 5, 9, 10, 100;     odróżnia liczby parzyste od

                               nieparzystych,                   Pojęcia: dzie
                            stosuje cechy podzielności         wielokrotność

                           przy wskazywaniu dzielnika

                           danej liczby,

                            buduje z podanych cyfr liczby

                           co najmniej trzycyfrowe

                           podzielne (odpowiednio) przez

                               2,3, 5, 9, 10, 100,

                            uzupełnia brakującą cyfrę w
                               liczbie tak, aby była podzielna

                               przez 2,3, 5, 9, 10, 100,
                            rozwiązuje typowe zadania

                           tekstowe z wykorzystaniem
                           cech podzielności liczb przez

                           2,3, 5, 9, 10, 100.

Uczeń:                     Uczeń:                                liczby pie
8) rozpoznaje liczbę        analizuje pojęcie liczby            wielokrot
                                                                 cechy pod
    złożoną, gdy jest ona      pierwszej i złożonej,             liczby 0 i
                            stosuje cechy podzielności do
    jednocyfrowa lub                                            Pojęcia: wiel
    dwucyfrowa, a także        klasyfikowania liczb,            wspólna wiel
                                                                wspólny dzie
    gdy na istnienie        wyklucza liczby 0 i 1 ze zbioru    pierwsza.
                               liczb pierwszych i złożonych,
    dzielnika wskazuje
                            oblicza NWW liczb
    poznana cecha              pierwszych i złożonych,
    podzielności;
                            podaje NWD liczb pierwszych
                               i złożonych,
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119