Page 119 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 119

tekstowych z NWW i
                       NWD dwóch liczb – praca

                       w grupach.*

y i sześciany liczb    Ćw. 1 – Zapisywanie          Dla uczniów szczególnie
ych.                   iloczynów takich samych
                       czynników w postaci          zainteresowanych:
ęga, podstawa potęgi,  potęgi.*                     - określanie liczb
otęgi.                 Ćw. 2 – Zapisywanie potęg    naturalnych znając jej
                                                    kwadrat lub sześcian,
                       w postaci iloczynu takich    - rozwiązywanie
                       samych czynników.*           nietypowych zadań
                       Ćw. 3 - Zapisuje cyframi     tekstowych dotyczących
                       potęgi wyrażone słowami.*    potęgowania liczb
                       Ćw. 4 – Uzupełnianie
                       podstawy potęgi lub          naturalnych.
                       wykładnika potęgi do
                       podanego iloczynu – puste

                       kwadraty.*
                       Ćw. 5 – Rozwiązywanie
                       typowych zadań

                       tekstowych na obliczanie
                       kwadratów
                       i sześcianów – praca

                       w grupie.
                       Ćw. 6 – Potęgowanie

                       z wykorzystaniem
                       kalkulatora – karta pracy.
                       Ćw. 7 –Wprowadzanie
                       pojęcia kwadratu i
                       sześcianu liczby naturalnej
                       – dzielenie jabłka,
                       tworzenie szeregów,
                       szpilką na kartce.
                       Ćw. 8 – Wskazywanie
                       liczb naturalnych, które
                       mogą być kwadratami lub
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124