Page 119 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 119
tekstowych z NWW i
NWD dwóch liczb – praca
w grupach.*
y i sześciany liczb Ćw. 1 – Zapisywanie Dla uczniów szczególnie
ych. iloczynów takich samych
czynników w postaci zainteresowanych:
ęga, podstawa potęgi, potęgi.* - określanie liczb
otęgi. Ćw. 2 – Zapisywanie potęg naturalnych znając jej
kwadrat lub sześcian,
w postaci iloczynu takich - rozwiązywanie
samych czynników.* nietypowych zadań
Ćw. 3 - Zapisuje cyframi tekstowych dotyczących
potęgi wyrażone słowami.* potęgowania liczb
Ćw. 4 – Uzupełnianie
podstawy potęgi lub naturalnych.
wykładnika potęgi do
podanego iloczynu – puste
kwadraty.*
Ćw. 5 – Rozwiązywanie
typowych zadań
tekstowych na obliczanie
kwadratów
i sześcianów – praca
w grupie.
Ćw. 6 – Potęgowanie
z wykorzystaniem
kalkulatora – karta pracy.
Ćw. 7 –Wprowadzanie
pojęcia kwadratu i
sześcianu liczby naturalnej
– dzielenie jabłka,
tworzenie szeregów,
szpilką na kartce.
Ćw. 8 – Wskazywanie
liczb naturalnych, które
mogą być kwadratami lub