Page 121 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 121
sześcianami podanej liczby
– gra planszowa.
Ćw. 9 – Obliczanie
prostych wyrażeń
arytmetycznych
zawierających kwadrat
i sześcian liczb
naturalnych.
ć wykonywania działań Ćw. 1 – Prezentowanie Dla uczniów szczególnie
asów, reguł kolejności
wykonywania działań – zainteresowanych:
ć wykonywania działań, ćwiczenia ruchowe. - uzupełnianie wyrażenia
ępują nawiasy, Ćw. 2 – Stosowanie reguł
kolejności wykonywania arytmetycznego
ć wykonywania działań, działań do obliczania
ępują nawiasy i potęgi, wartości wyrażeń bez nawiasami lub znakami
nawiasów. działań tak, by otrzymać
ć wykonywania działań, Ćw. 3–Obliczanie wartości
występują nawiasy, a są wyrażeń arytmetycznych podany wynik,
- układanie treści zadania
z nawiasami.
Ćw. 4 - Obliczanie do podanego
wartości wyrażeń wielodziałaniowego
wyrażenia
arytmetycznych
z nawiasami i potęgami. arytmetycznego,
Ćw. 5 - Obliczanie
wartości wyrażeń - zapisywanie
rozwiązania zadania
arytmetycznych
z potęgami, gdy nie ma tekstowego
nawiasów.
Ćw. 6 - Tworzenie wyrażeń z zastosowaniem
porównywania
arytmetycznych na różnicowego
podstawie treści zadań i
obliczanie ich wartości – i ilorazowego w postaci
praca w grupach.* jednego
Ćw. 7 – Zapisywanie wielodziałaniowego
wyrażenia
arytmetycznego.