Page 121 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 121

sześcianami podanej liczby
                          – gra planszowa.
                          Ćw. 9 – Obliczanie
                          prostych wyrażeń

                          arytmetycznych
                          zawierających kwadrat
                          i sześcian liczb

                          naturalnych.

ć wykonywania działań     Ćw. 1 – Prezentowanie       Dla uczniów szczególnie
 asów,                    reguł kolejności
                          wykonywania działań –       zainteresowanych:
ć wykonywania działań,    ćwiczenia ruchowe.          - uzupełnianie wyrażenia
 ępują nawiasy,           Ćw. 2 – Stosowanie reguł
                          kolejności wykonywania      arytmetycznego
ć wykonywania działań,    działań do obliczania
 ępują nawiasy i potęgi,  wartości wyrażeń bez        nawiasami lub znakami
                          nawiasów.                   działań tak, by otrzymać
ć wykonywania działań,    Ćw. 3–Obliczanie wartości
występują nawiasy, a są   wyrażeń arytmetycznych      podany wynik,
                                                      - układanie treści zadania
                          z nawiasami.
                          Ćw. 4 - Obliczanie          do podanego
                          wartości wyrażeń            wielodziałaniowego
                                                      wyrażenia
                          arytmetycznych
                          z nawiasami i potęgami.     arytmetycznego,
                          Ćw. 5 - Obliczanie
                          wartości wyrażeń            - zapisywanie
                                                      rozwiązania zadania
                          arytmetycznych
                          z potęgami, gdy nie ma      tekstowego
                          nawiasów.
                          Ćw. 6 - Tworzenie wyrażeń   z zastosowaniem
                                                      porównywania
                          arytmetycznych na           różnicowego
                          podstawie treści zadań i
                          obliczanie ich wartości –   i ilorazowego w postaci

                          praca w grupach.*           jednego
                          Ćw. 7 – Zapisywanie         wielodziałaniowego
                                                      wyrażenia

                                                      arytmetycznego.
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126