Page 120 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 120

Uczeń:                        Uczeń:                            kolejność
11) stosuje reguły dotyczące   stosuje i przestrzega reguły       bez nawia

    kolejności                    kolejności wykonywania        kolejność
    wykonywania działań;          działań,                         gdy wyst
                               oblicza wartości wyrażeń
                                                                kolejność
                                  arytmetycznych co najmniej       gdy wyst
                                  dwudziałaniowych bez użycia
                                  nawiasów,                     kolejność

                               oblicza wartości wyrażeń           gdy nie w
                                                                   potęgi.
                                  arytmetycznych co najmniej
                                  dwudziałaniowych z użyciem
                                  nawiasów,

                               oblicza wartości wyrażeń

                                  arytmetycznych
                                  wielodziałaniowych
                                  z uwzględnieniem kolejności
                                  działań, nawiasów i potęg,
                               tworzy wyrażenia

                                  arytmetyczne co najmniej
                                  dwudziałaniowe na podstawie
                                  treści zadań i oblicza ich
                                  wartości,
                               zapisuje podane słownie
                                  wyrażenia arytmetyczne co
                                  najmniej dwudziałaniowe
                                  i oblicza ich wartości,
                               dopasowuje zapis rozwiązania
                                  do treści zadania.
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125