Page 124 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 124

3. Lic

Uczeń:                  Uczeń:
1) podaje praktyczne
                         definiuje pojęcie liczby         liczba uje
    stosowania liczb
    ujemnych;               ujemnej,                       stosownie
                                                              w życiu c
Uczeń:                   poprawnie zapisuje liczbę
2) interpretuje liczby      ujemną,

    całkowite na osi     podaje co najmniej dwa
    liczbowej;              przykłady sytuacji w życiu

                        codziennym, w których stosuje

                        się liczby ujemne,

                         zapisuje liczby ujemne na

                        podstawie opisu.

                        Uczeń:                             liczby cał
                         wskazuje liczby całkowite w         liczbowej

                            zbiorze liczb rzeczywistych,  Pojęcia: liczb
                         definiuje pojęcie liczby        przeciwne.

                            przeciwnej,
                         zapisuje liczbę przeciwną do

                            podanej liczby,

                         zaznacza na osi liczbowej
                            liczby całkowite,

                         odczytuje z osi liczbowej
                            liczby całkowite,

                         zaznacza na osi liczbowej

                            liczby przeciwne,
                         porządkuje liczby całkowite

                            rosnąco i malejąco.
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129