Page 197 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 197
procentu z liczby ułamków- karta pracy.* Dla uczniów szczególnie
ej, Ćw. 4. - Rozwiązywanie
typowych zadań zainteresowanych:
procentu z liczby związanych z procentami w - rozwiązywanie
ej, sytuacjach z życia nietypowych zadań
anie liczb zapisanych w tekstowych związanych
centu. codziennego- karta pracy,
z obliczaniem procentu
cent, procent danej praca w grupach.
ki, podwyżki. Ćw. 4- Porządkowanie danej liczby.
liczb zapisanych w postaci
procentu- karta pracy.
Ćw. 5- Porównywanie
procentów i ułamków
używając znaków: >, < =
karta pracy.*
Ćw. 6- Interpretowanie
100% danej wielkości jako
całości, 50% jako połowy,
25% jako jednej czwartej
poprzez cieniowanie części
jabłka lub krojenie tortu na
części- praca w grupach.
Ćw. 1 – Wyszukiwanie
sytuacji z życia
codziennego związanej z
obliczaniem procentu danej
wielkości- dyskusja.
Ćw. 2- Obliczanie procentu
z liczby naturalnej.*
Ćw. 3- Obliczanie procentu
z liczby wymiernej- karta
pracy.*
Ćw. 4- Rozwiązywanie
typowego zadania
związanego z obliczaniem
procentu danej wielkości