Page 199 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 199

ść przeliczeń na minuty,  w kontekście praktycznym     Dla uczniów szczególnie
dziny.
                          - praca w grupach, karta     zainteresowanych:
zina, minuta, sekunda,                                 - rozwiązywanie
                          pracy.*                      nietypowych zadań
                          Ćw. 5- Obliczanie            związanych ze zmianą
                          i porównywanie liczb o
                          dany procent większej i o    czasu lokalnego,
                                                       - rozwiązywanie
                          dany procent mniejszej       nietypowych zadań
                                                       związanych z czasem.
                          - karta pracy, praca

                          w grupach.
                          Ćw. 6– Rozwiązywanie

                          typowego zadania
                          związanego z procentami

                          - praca z diagramami,

                          tabelami, wykresami-

                          karta pracy, praca w

                          grupach.
                          Ćw. 7 – Rozwiązywanie
                          typowych zadań
                          procentowych w kontekście
                          praktycznym, np. obniżki,
                          podwyżki o dany procent.

                          Ćw. 1- Szacowanie upływu
                          czasu uwzględniając

                          warunki transportu-

                          dyskusja.
                          Ćw. 2 – Przeliczanie ilości
                          kwadransów na minuty.
                          Ćw. 3 – Obliczanie, ile

                          sekund trwa godzina

                          lekcyjna.
                          Ćw. 4- Rozwiązywanie
                          typowych zadań
                          związanych z czasem
                          teraźniejszym i przeszłym-

                          praca z zegarem
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204