Page 199 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 199
ść przeliczeń na minuty, w kontekście praktycznym Dla uczniów szczególnie
dziny.
- praca w grupach, karta zainteresowanych:
zina, minuta, sekunda, - rozwiązywanie
pracy.* nietypowych zadań
Ćw. 5- Obliczanie związanych ze zmianą
i porównywanie liczb o
dany procent większej i o czasu lokalnego,
- rozwiązywanie
dany procent mniejszej nietypowych zadań
związanych z czasem.
- karta pracy, praca
w grupach.
Ćw. 6– Rozwiązywanie
typowego zadania
związanego z procentami
- praca z diagramami,
tabelami, wykresami-
karta pracy, praca w
grupach.
Ćw. 7 – Rozwiązywanie
typowych zadań
procentowych w kontekście
praktycznym, np. obniżki,
podwyżki o dany procent.
Ćw. 1- Szacowanie upływu
czasu uwzględniając
warunki transportu-
dyskusja.
Ćw. 2 – Przeliczanie ilości
kwadransów na minuty.
Ćw. 3 – Obliczanie, ile
sekund trwa godzina
lekcyjna.
Ćw. 4- Rozwiązywanie
typowych zadań
związanych z czasem
teraźniejszym i przeszłym-
praca z zegarem