Page 292 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 292

 wykazuje się dokładnością i
                          skrupulatnością w wykonywaniu

                          powierzonego zadania,
                          dba o bezpieczeństwo własne i

                          innych podczas przeprowadzanych
                          eksperymentów,
                          przestrzega zasad współpracy i

                          komunikacji w grupie.

Uczeń:                   Uczeń:

3) rozpoznaje             nazywa etapy rozwoju człowieka       etapy rozwoju c
                          (zarodkowy i płodowy, okres            (zarodkowy i p
i nazywa, na              noworodkowy, niemowlęcy,               noworodkowy,
                          poniemowlęcy,                          poniemowlęcy,
podstawie opisu,
                           przedszkolny szkolny, wieku         przedszkolny, sz
fotografii lub rysunku,   dorosłego, starości),                dorosłego, staroś
                          opisuje etapy rozwoju człowieka,
etapy rozwoju             porządkuje w odpowiedniej           Pojęcia: ciąża, z
człowieka (zarodkowy      kolejności etapy rozwoju             noworodek, niem
i płodowy, okres          człowieka,                           dorosłość, dojrzew

noworodkowy,              rozpoznaje na podstawie fotografii
niemowlęcy,
poniemowlęcy,             lub rysunku etapy rozwoju
                          człowieka.
przedszkolny, szkolny,
wieku dorosłego,
starości);

                         Uczeń:

                          wykonuje zadania zgonie z
                          instrukcją,

                          wykazuje się dokładnością i
                          skrupulatnością w wykonywaniu

                          powierzonego zadania,
                          przestrzega zasad współpracy i

                          komunikacji w grupie.
   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297