Page 296 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 296
dwutlenek węgla, wydychanym powietrzu. węgla, para wodn
para wodna oraz
podaje ich nazwy; Uczeń:
kształtuje postawę badacza,
przestrzega zasad bezpieczeństwa
swojego i innych podczas
przeprowadzania eksperymentów,
wykazuje się dokładnością i
skrupulatnością podczas
przeprowadzania doświadczeń,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie.
Uczeń: Uczeń: zmysły i narząd
człowieka,
6) opisuje rolę wymienia nazwy 5 zmysłów,
zmysłów dobiera nazwy zmysłu do rola zmysłów w
w odbieraniu ze środowiska z
wrażeń ze odpowiadającego mu narządu
środowiska zmysłu, Pojęcia; siatkówk
zewnętrznego; analizuje rolę 5 zmysłów w bębenkowa, kubk
odbiorze 10 wrażeń ze środowiska komórki węchow
zewnętrznego, czuciowe, oko, uc
wymienia po 2 przeszkody w życiu nos.
codziennym przy braku 1 ze
zmysłów,
wskazuje co najmniej 3 elementy
budowy oka,
wskazuje co najmniej 3 elementy
budowy ucha,
wskazuje element budowy języka,
wymienia 5 rodzajów smaków
odczuwanych przez język.