Page 296 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 296

dwutlenek węgla,    wydychanym powietrzu.              węgla, para wodn
para wodna oraz
podaje ich nazwy;  Uczeń:

                    kształtuje postawę badacza,
                    przestrzega zasad bezpieczeństwa

                    swojego i innych podczas
                    przeprowadzania eksperymentów,
                    wykazuje się dokładnością i
                    skrupulatnością podczas
                    przeprowadzania doświadczeń,
                    przestrzega zasad współpracy i
                    komunikacji w grupie.

Uczeń:             Uczeń:                               zmysły i narząd
                                                         człowieka,
6) opisuje rolę     wymienia nazwy 5 zmysłów,
   zmysłów          dobiera nazwy zmysłu do            rola zmysłów w
   w odbieraniu                                          ze środowiska z
   wrażeń ze         odpowiadającego mu narządu
   środowiska        zmysłu,                           Pojęcia; siatkówk
   zewnętrznego;    analizuje rolę 5 zmysłów w        bębenkowa, kubk
                     odbiorze 10 wrażeń ze środowiska  komórki węchow
                     zewnętrznego,                     czuciowe, oko, uc
                    wymienia po 2 przeszkody w życiu  nos.

                     codziennym przy braku 1 ze
                     zmysłów,

                    wskazuje co najmniej 3 elementy

                     budowy oka,

                    wskazuje co najmniej 3 elementy

                     budowy ucha,
                    wskazuje element budowy języka,
                    wymienia 5 rodzajów smaków

                     odczuwanych przez język.
   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301