Page 299 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 299
upy w praktyce, Ćw. 5- Podkreślenie w Wymienia cechy obrazu
gniskujące lupy, wypisanych pojęciach 5 nazw widzianego pod
ącego obrazu podstawowych smaków- mikroskopem.
ięki lupie i gołym karta pracy.
o, obraz Ćw. 6- Analiza budowy
az odwrócony. języka.
Ćw. 1- Zastosowanie lupy-
praca z tekstem.
Ćw. 2- Dokonanie obserwacji
różnych przedmiotów przez
lupę.
Ćw. 3- Badanie równoległej
wiązki światła przez lupę.
Ćw. 4 – Określanie, na
podstawie rysunku, cech
obrazów widzianych gołym
okiem i pod lupą.*
nstrumenty Ćw. 1- Uzyskanie dźwięku z Dla uczniów zdolnych:
ęk, podanych przedmiotów:
bębenek, gitara, trąbka, Wyjaśnia, dlaczego ucho
u, słyszy? Plakat-poster.
szklanka, kartka papieru,
stającego dźwięku cymbałki, gumka recepturka,
i długości struny.