Page 329 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 329
ator, bateria, wypełnianie tabeli ”Źródła
ca, moc, wat, odnawialne i nieodnawialne”-
ne i nieodnawialne. praca z tekstem.
Ćw. 2–Hasło prądnica –
wyjaśnienie pojęcia – rebus.
Ćw. 3- Odczytywanie z
różnych urządzeń
codziennego użytku: toster,
suszarka, laptop, mocy na
tabliczkach znamionowych.*
Ćw. 4 – Pokaz mocy żarówek-
ustawienie chronologiczne.
Ćw. 5 – Łączenie w pary
rodzajów energii z
odbiornikiem.
Dla ucznia zdolnego :
u w urządzeniach Ćw. 1- Pokaz zasad Prezentacja oznaczeń i
obchodzenia się z różnymi symboli związanych z
znego urządzeniami elektrycznymi – elektrycznością i prądem.
ę z urządzeniami włączanie i wyłączanie.
w prądu, Ćw. 2 - Zaprojektowanie
ryczne. znaków zakazu związanych z
obchodzeniem się z
urządzeniami elektrycznymi -
praca w grupach.*
Ćw. 3 - Pierwsza pomoc w
wypadku porażenia prądem-
praca z tekstem.