Page 334 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 334

do przedmiotów takich jak

                       dyskietki, kineskopy telewizora,
                       wymienia 5 przykładów

                       zastosowania magnesów w życiu

                       codziennym.

                      Uczeń:

Uczeń:                 kształtuje postawę badacza,       kompas,
                       dokładnie wykonuje polecenia      wyznaczanie ki

                        nauczyciela,                     Pojęcia: igła mag
                       dba o bezpieczeństwo swoje i     kompas.

                        innych podczas wykonywania
                        doświadczenia,
                       przestrzega zasad współpracy i

                        komunikacji w grupie.
                      Uczeń:

8) buduje prosty       buduje prosty kompas i wyjaśnia
   kompas i wyjaśnia   zasadę jego działania,
   zasadę jego
   działania,          bada wpływ różnych przedmiotów
                       i odległości na wskazania
   wymienia czynniki
   zakłócające         kompasu,
   prawidłowe
   działanie           wymienia co najmniej 4 czynniki
                       zakłócające prawidłowe działanie
   kompasu;**
                       kompasu,

                       wyznacza kierunki w terenie za
                       pomocą kompasu.

                      Uczeń:

                       kształtuje postawę badacza,
                       dokładnie wykonuje polecenia

                       nauczyciela,
                       dba o bezpieczeństwo swoje i

                       innych podczas realizowania

                       powierzonego zadania,
   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339