Page 130 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 130

ułamka;                         podziału całości na części,

                             poprawnie wskazuje i nazywa     Pojęcia: liczn
                                części ułamka zwykłego,       ułamkowa.

                             poprawnie odczytuje zapis
                                w postaci ułamka,

                             dzieli całość na części
                                 i wskazuje określoną część
                                całości,

                             zapisuje wskazaną część
                                całości w postaci ułamka,

                             zapisuje część pewnej
                                wielkości za pomocą ułamka.

Uczeń:                      Uczeń:                             ułamek ja
2) przedstawia ułamek        przedstawia dzielenie dwóch         naturalny

    jako iloraz liczb           liczb za pomocą ułamka,

    naturalnych, a iloraz    zapisuje iloraz liczb
                                naturalnych w postaci ułamka
    liczb naturalnych jako      zwykłego,
    ułamek;
                             zapisuje ułamki zwykłe

                                w postaci ilorazu liczb

                                naturalnych,
                             rozwiązuje typowe zadania

                                tekstowe z zastosowaniem
                                ułamka jako ilorazu dwóch

                                liczb.

Uczeń:                      Uczeń:                             skracanie
3) skraca i rozszerza        wskazuje wspólny dzielnik
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135