Page 133 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 133
w, ułamków przez wskazaną
ieskracalne. liczbę.
Ćw. 2 – Przedstawianie
zanie ułamków
h do wspólnego danych liczb w postaci
nika. ułamka nieskracalnego.
pólny mianownik. Ćw. 3 – Wybieranie
ułamków nieskracalnych
spośród wielu podanych.
Ćw. 4 – Doprowadzanie
ułamków do najprostszej
postaci.
Ćw. 5 – Zapisywanie
rozszerzenia ułamków na
podstawie rysunków.*
Ćw. 6 – Obliczanie liczby,
przez którą skrócono dany
ułamek.
Ćw. 7 – Rozwiązywanie
typowych zadań
tekstowych
z zastosowanie skracania
i rozszerzania ułamków
– praca w grupie.
Ćw. 1 – Sprowadzanie
ułamków zwykłych do
wspólnego mianownika -
gra dydaktyczna.*
acja ułamków Ćw. 1 – Analizowanie
iwych i liczb pojęcia ułamka
ych za pomocą rysunku. niewłaściwego i liczby
mek niewłaściwy, liczba mieszanej na podstawie
rysunku – karty pracy.
Ćw. 2 – Zapisywanie liczb