Page 133 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 133

w,                       ułamków przez wskazaną
 ieskracalne.            liczbę.
                         Ćw. 2 – Przedstawianie
 zanie ułamków
 h do wspólnego          danych liczb w postaci
nika.                    ułamka nieskracalnego.
pólny mianownik.         Ćw. 3 – Wybieranie
                         ułamków nieskracalnych
                         spośród wielu podanych.
                         Ćw. 4 – Doprowadzanie
                         ułamków do najprostszej

                         postaci.
                         Ćw. 5 – Zapisywanie
                         rozszerzenia ułamków na
                         podstawie rysunków.*
                         Ćw. 6 – Obliczanie liczby,
                         przez którą skrócono dany
                         ułamek.
                         Ćw. 7 – Rozwiązywanie
                         typowych zadań

                         tekstowych

                         z zastosowanie skracania
                         i rozszerzania ułamków
                         – praca w grupie.

                         Ćw. 1 – Sprowadzanie
                         ułamków zwykłych do
                         wspólnego mianownika -

                         gra dydaktyczna.*

acja ułamków             Ćw. 1 – Analizowanie
iwych i liczb            pojęcia ułamka
ych za pomocą rysunku.   niewłaściwego i liczby

mek niewłaściwy, liczba  mieszanej na podstawie
                         rysunku – karty pracy.
                         Ćw. 2 – Zapisywanie liczb
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138