Page 131 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 131

nik, mianownik, kreska  praktyczne.*
                        Ćw. 2 – Zapisywanie
                        części całości w postaci
                        ułamka
                        – układanka, karty pracy.
                        Ćw. 3 – Zapisywanie
                        cyframi ułamków
                        opisanych słownie.
                        Ćw. 4 – Łączenie w pary
                        ułamków z odpowiednimi

                        rysunkami.
                        Ćw. 5 – Zamalowywanie
                        podanej części figury – gra

                        dydaktyczna.
                        Ćw. 6 – Zapisywanie
                        części pewnej wielkości za
                        pomocą ułamka.

ako iloraz liczb        Ćw. 1 – Zapisywanie          Dla uczniów szczególnie
ych.                    dzielenia za pomocą
                        ułamka – ćwiczenia           zainteresowanych:
e i rozszerzanie                                     - rozwiązywanie
                        praktyczne.
                        Ćw. 2 – Zapisywanie          nietypowego zadania
                        ilorazu za pomocą ułamka
                        – karta pracy.*              tekstowego
                        Ćw. 3– Zapisywanie           z zastosowaniem ułamka
                        ułamków opisanych            jako ilorazu dwóch liczb.
                        słownie – karta pracy.*
                        Ćw. 4 – Rozwiązywanie
                        zadań tekstowych
                        z zastosowaniem ułamka
                        jako ilorazu dwóch liczb –

                        praca w grupie.

                        Ćw. 1 – Skracanie
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136