Page 131 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 131
nik, mianownik, kreska praktyczne.*
Ćw. 2 – Zapisywanie
części całości w postaci
ułamka
– układanka, karty pracy.
Ćw. 3 – Zapisywanie
cyframi ułamków
opisanych słownie.
Ćw. 4 – Łączenie w pary
ułamków z odpowiednimi
rysunkami.
Ćw. 5 – Zamalowywanie
podanej części figury – gra
dydaktyczna.
Ćw. 6 – Zapisywanie
części pewnej wielkości za
pomocą ułamka.
ako iloraz liczb Ćw. 1 – Zapisywanie Dla uczniów szczególnie
ych. dzielenia za pomocą
ułamka – ćwiczenia zainteresowanych:
e i rozszerzanie - rozwiązywanie
praktyczne.
Ćw. 2 – Zapisywanie nietypowego zadania
ilorazu za pomocą ułamka
– karta pracy.* tekstowego
Ćw. 3– Zapisywanie z zastosowaniem ułamka
ułamków opisanych jako ilorazu dwóch liczb.
słownie – karta pracy.*
Ćw. 4 – Rozwiązywanie
zadań tekstowych
z zastosowaniem ułamka
jako ilorazu dwóch liczb –
praca w grupie.
Ćw. 1 – Skracanie