Page 151 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 151

mieszanej – gra             - rozwiązywanie

                          planszowa.                  nietypowego zadania
                          Ćw. 2 – Obliczanie          tekstowego dotyczącego
                          prostych wyrażeń            potęgowania ułamków

                          arytmetycznych              i liczb mieszanych.
                          zawierających kwadrat
                          i sześcian ułamków
                          zwykłych i dziesiętnych

                          oraz liczb mieszanych.*

 ia prostych wyrażeń      Ćw. 1–Obliczanie wartości   Dla uczniów szczególnie
ycznych zawierających     wyrażeń arytmetycznych
 wykłe i dziesiętne oraz  z nawiasami zawierających   zainteresowanych:
                          ułamki zwykłe i dziesiętne  - uzupełnianie wyrażenia
 ieszane z
waniem reguł kolejności   oraz liczby mieszane.       arytmetycznego
wanych działań.           Ćw. 2 - Obliczanie
                          wartości wyrażeń            nawiasami lub znakami
                                                      działań tak, aby otrzymać
                          arytmetycznych
                          zawierających ułamki        podany wynik,
                          zwykłe i dziesiętne oraz    - układanie treści zadania

                          liczby mieszane z           do podanego
                          nawiasami i potęgami.       wielodziałaniowego
                          Ćw. 3 - Obliczanie          wyrażenia
                          wartości wyrażeń
                                                      arytmetycznego,
                          arytmetycznych
                          zawierających ułamki        - zapisywanie
                          zwykłe i dziesiętne oraz    rozwiązanie zadania
                          liczby mieszane z potęgami
                          gdy nie ma nawiasów.        tekstowego
                          Ćw. 4 - Tworzenie wyrażeń
                                                      z zastosowaniem
                          arytmetycznych              porównywania
                          zawierających ułamki        różnicowego
                          zwykłe i dziesiętne oraz
                                                      i ilorazowego w postaci
                          liczby mieszane na
                          podstawie treści zadań i    jednego
                                                      wielodziałaniowego
                                                      wyrażenia.
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156