Page 153 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 153
obliczanie ich wartości –
praca w grupach.*
Ćw. 5– Zapisywanie
wyrażeń arytmetycznych
zawierających ułamki
zwykłe i dziesiętne oraz
liczby mieszane podanych
słowami – praca w grupie.
na ułamkach zwykłych Ćw. 1 – Rozwiązywanie Dla uczniów szczególnie
nych. zadań tekstowych z
zastosowaniem ułamków zainteresowanych:
zwykłych i dziesiętnych - wskazywanie np.
– praca indywidualna, trzydziestą cyfrę po
uczniowie samodzielnie przecinku wybranego
wybierają metodę
rozwiązania.* ilorazu, np. 2:11.
Ćw. 2 – Wykonywanie
działań na ułamkach
zwykłych i dziesiętnych, do
których można zastosować
kilka poprawnych metod
rozwiązania – praca
indywidualna, uczniowie
samodzielnie wybierają
metodę rozwiązania.
nie wyniku sumy, Ćw. 1 – Szacowanie Dla uczniów szczególnie
iloczynu i ilorazu powierzchni, objętości zainteresowanych: