Page 153 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 153

obliczanie ich wartości –

                      praca w grupach.*
                      Ćw. 5– Zapisywanie
                      wyrażeń arytmetycznych
                      zawierających ułamki
                      zwykłe i dziesiętne oraz

                      liczby mieszane podanych
                      słowami – praca w grupie.

na ułamkach zwykłych  Ćw. 1 – Rozwiązywanie        Dla uczniów szczególnie
nych.                 zadań tekstowych z
                      zastosowaniem ułamków        zainteresowanych:
                      zwykłych i dziesiętnych      - wskazywanie np.
                      – praca indywidualna,        trzydziestą cyfrę po

                      uczniowie samodzielnie       przecinku wybranego
                      wybierają metodę
                      rozwiązania.*                ilorazu, np. 2:11.
                      Ćw. 2 – Wykonywanie
                      działań na ułamkach
                      zwykłych i dziesiętnych, do
                      których można zastosować

                      kilka poprawnych metod
                      rozwiązania – praca

                      indywidualna, uczniowie
                      samodzielnie wybierają
                      metodę rozwiązania.

nie wyniku sumy,      Ćw. 1 – Szacowanie           Dla uczniów szczególnie
iloczynu i ilorazu    powierzchni, objętości       zainteresowanych:
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158