Page 158 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 158

występującą po jednej           sposobów: poprzez                 zgadywan
stronie równania                zgadywanie, dopełnianie lub       wykonan
                                wykonanie działania               odwrotne
(poprzez zgadywanie,
dopełnianie lub                 odwrotnego,                   Pojęcia: rozw
wykonanie działania          sprawdza poprawność

odwrotnego);                    rozwiązanego równania,

                             wyraża treść zadania za
                                pomocą równania pierwszego
                                stopnia z jedną niewiadomą,

                             rozwiązuje proste zadania

                                tekstowe z zastosowaniem
                                równań pierwszego stopnia
                                z jedną niewiadomą,

                             układa treść zadania do
                                prostego równania pierwszego
                                stopnia z jedną niewiadomą.

Uczeń:                      Uczeń:                                 7. Pros
1) rozpoznaje i nazywa                                         proste fig
                             rozpoznaje proste figury
    figury: punkt, prosta,                                        punkt, pro
    półprosta, odcinek;         geometryczne: punkt, prosta,      odcinek.
                                półprosta, odcinek,           Pojęcia: figu
Uczeń:                                                        punkt, prosta,
2) rozpoznaje odcinki i      nazywa proste figury
                                                               prostopad
    proste prostopadłe i        geometryczne: punkt, prosta,      prostych
    równoległe;                 półprosta, odcinek,

                             zapisuje symbolicznie punkt,
                                prostą, półprostą i odcinek,

                             wymienia trzy własności

                                prostej.
                            Uczeń:

                             rozpoznaje proste i odcinki
                                prostopadłe,

                             rozpoznaje proste i odcinki
                                równoległe,

                             zapisuje symbolicznie
   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163