Page 160 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 160

równoległość i prostopadłość
                               prostych i odcinków,

                            określa wzajemne położenie
                               prostych i odcinków na
                               płaszczyźnie.

Uczeń:                     Uczeń:                                 kreślenie
3) rysuje pary odcinków     kreśli pary odcinków                 prostopad
                                                                  ekierki,
    prostopadłych i            prostopadłych za pomocą             kreślenie
    równoległych;                                                 równoleg
                               ekierki,                            i ekierki,
Uczeń:                      kreśli przy pomocy                    kreślenie
4) mierzy długość odcinka                                          prostopad
                               przyrządów (linijka i ekierka)      i równole
    z dokładnością do 1        pary odcinków równoległych,         przez dan
    milimetra;              kreśli odcinki prostopadłe i          odcinku l
                               równoległe przechodzące przez       odcinku.
                               dany punkt (P) leżący na
                                                                   pomiar dł
                               odcinku,                            z dokładn
                            kreśli odcinki prostopadłe

                                i równoległe przechodzące
                               przez dany punkt (P) nie leżący

                               na odcinku.
                           Uczeń:
                            mierzy długość odcinka

                               z dokładnością do 1 mm,
                            kreśli odcinki danej długości,
                            kreśli odcinki, których długość

                               spełnia określone warunki.

Uczeń:                     Uczeń:                                odległość
5) wie, że aby znaleźć      podaje odległość punktu od
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165