Page 162 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 162
odległość punktu od prostej (odległość między 8.
prostej, należy znaleźć elementy k
długość odpowiedniego dwiema prostymi oznaczenia
odcinka prostopadłego; równoległymi) mierząc symbol ką
długość odcinka prostopadłego
Uczeń: do tej prostej o początku w tym Pojęcia: kąt,
1) wskazuje w kątach punkcie (między prostymi kąta.
ramiona i wierzchołek; równoległymi).
Uczeń:
zaznacza dowolny kąt,
wskazuje elementy kąta:
wierzchołek, ramię,
zapisuje kąt za pomocą symbolu
kąta,
wskazuje czy dany punkt należy
( nie należy) do obszaru kąta,
odnajduje modele kątów
w najbliższym otoczeniu.
Uczeń: Uczeń: miara stop
2) mierzy kąty mniejsze od poprawnoś
180 stopni z dokładnością podaje co najmniej dwa odpowiednie
przykłady przedmiotów
do 1 stopnia; wyposażonych w skalę
stopniową,
mierzy kąty mniejsze od 180 0
z dokładnością do 1 stopnia za
pomocą kątomierza,