Page 165 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 165

y ostre, kąty rozwarte,  i zapisywanie ich miary     większą niż 1 stopień
 ary kąta.               – karta pracy.*             (jednostki wyrażone w
                         Ćw. 3 – Mierzenie kątów
kątów za pomocą          za pomocą kątomierza i      minutach i sekundach),
 nie i zapisywanie miar  porządkowanie miar kątów    - rozwiązywanie
 kątów za pomocą
ut.                      mniejszych od 90 stopni     nietypowego zadania
 ra stopniowa.           i większych od 90 stopni,   związanego z miarą
                         ale nie przekraczających    kątów w kontekście
                         180 stopni –ćwiczenie
                         ruchowo- umysłowe.*         praktycznym.
                         Ćw. 4- Rozwiązywanie
                         typowych zadań z życia
                         codziennego – karta

                         pracy.
                         Ćw. 5 – Szacowanie, o ile
                         stopni obrócił się uczeń :

                         po komendzie w prawo,
                         lewo i w tył zwrot –
                         ćwiczenie ruchowo-
                         umysłowe.

                         Ćw. 1- Rysowanie kątów      Dla uczniów szczególnie

                         o podanych miarach za       zainteresowanych:
                         pomocą kątomierza.          - rozwiązywanie
                         Ćw. 2- Ruchowo-             nietypowych zadań
                         umysłowe                    związanych z globusem,
                         kreślenie miar kątów        tj. szerokość i długość
                         mniejszych od 1800-
                                                     geograficzna,
                         zabawa dydaktyczna- karta   - rozwiązywanie
                                                     nietypowych zadań
                         pracy.*                     związanych z zegarem.
                         Ćw. 3- Rozwiązywanie
                         typowych zadań
                         związanych z obliczaniem
                         miar kątów - karta pracy,

                         praca w grupach.*
   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170