Page 165 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 165
y ostre, kąty rozwarte, i zapisywanie ich miary większą niż 1 stopień
ary kąta. – karta pracy.* (jednostki wyrażone w
Ćw. 3 – Mierzenie kątów
kątów za pomocą za pomocą kątomierza i minutach i sekundach),
nie i zapisywanie miar porządkowanie miar kątów - rozwiązywanie
kątów za pomocą
ut. mniejszych od 90 stopni nietypowego zadania
ra stopniowa. i większych od 90 stopni, związanego z miarą
ale nie przekraczających kątów w kontekście
180 stopni –ćwiczenie
ruchowo- umysłowe.* praktycznym.
Ćw. 4- Rozwiązywanie
typowych zadań z życia
codziennego – karta
pracy.
Ćw. 5 – Szacowanie, o ile
stopni obrócił się uczeń :
po komendzie w prawo,
lewo i w tył zwrot –
ćwiczenie ruchowo-
umysłowe.
Ćw. 1- Rysowanie kątów Dla uczniów szczególnie
o podanych miarach za zainteresowanych:
pomocą kątomierza. - rozwiązywanie
Ćw. 2- Ruchowo- nietypowych zadań
umysłowe związanych z globusem,
kreślenie miar kątów tj. szerokość i długość
mniejszych od 1800-
geograficzna,
zabawa dydaktyczna- karta - rozwiązywanie
nietypowych zadań
pracy.* związanych z zegarem.
Ćw. 3- Rozwiązywanie
typowych zadań
związanych z obliczaniem
miar kątów - karta pracy,
praca w grupach.*