Page 166 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 166

Uczeń:                     Uczeń:                              rozpoznaw
4) rozpoznaje kąt prosty,   rozróżnia kąty: proste, ostre,   Pojęcia: kąt o

ostry i rozwarty;          rozwarte,
                            podaje miary kątów prostych,

                            podaje miary kątów ostrych,

                            podaje miary kątów rozwartych,

                            odnajduje modele kątów
                           w najbliższym otoczeniu i określa
                           ich miarę,
                            znajduje miary kątów
                           wykonując co najmniej
                           dwudziałaniowe obliczenia,
                           stosując kolejność wykonywania
                           działań.

Uczeń:                     Uczeń:                              kąty i ich m
5) porównuje kąty;          porównuje miary kątów,
                                                               zależność o
                            wskazuje kąt najmniejszy         połowa,
                           (największy) w skończonym
                           zbiorze kątów,

                            wskazuje kąty równe o tej samej

                           mierze stopniowej,
                            wskazuje zależności między
                           kątami- o ile większy?, ile razy
                           mniejszy?, połowa itp.
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171