Page 166 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 166
Uczeń: Uczeń: rozpoznaw
4) rozpoznaje kąt prosty, rozróżnia kąty: proste, ostre, Pojęcia: kąt o
ostry i rozwarty; rozwarte,
podaje miary kątów prostych,
podaje miary kątów ostrych,
podaje miary kątów rozwartych,
odnajduje modele kątów
w najbliższym otoczeniu i określa
ich miarę,
znajduje miary kątów
wykonując co najmniej
dwudziałaniowe obliczenia,
stosując kolejność wykonywania
działań.
Uczeń: Uczeń: kąty i ich m
5) porównuje kąty; porównuje miary kątów,
zależność o
wskazuje kąt najmniejszy połowa,
(największy) w skończonym
zbiorze kątów,
wskazuje kąty równe o tej samej
mierze stopniowej,
wskazuje zależności między
kątami- o ile większy?, ile razy
mniejszy?, połowa itp.