Page 163 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 163
pracy.* - obliczanie odległości
Ćw. 2 – Pomiar odległości między prostymi
między dwiema prostymi równoległymi na
równoległymi – karta
podstawie nietypowych
pracy.* rysunków.
Kąty Ćw. 1- Modele kątów w Dla uczniów szczególnie
kąta, najbliższym otoczeniu-
a kąta, zainteresowanych:
ąta. karta pracy. - rozwiązywanie
Ćw. 2 – Zaznaczanie nietypowych zadań
wierzchołek, ramiona (cieniowanie) kredką na związanych z zegarem,
rysunkach poszczególnych - rozwiązywanie
kątów- karta pracy.* nietypowych zadań
Ćw. 3 –Wskazywanie związanych z elementami
elementów kąta poprzez kąta.
zabawę ruchowo-
umysłową- karta pracy.*
Ćw. 4- Wskazywanie, czy
dany punkt należy (nie
należy) do obszaru kąta
- karta pracy .*
Ćw. 5- Rozwiązywanie
typowych zadań
związanych z elementami
kąta – karta pracy.*
pniowa, Ćw. 1- Zastosowanie Dla uczniów szczególnie
ść zapisu praktyczne przedmiotów
ego kąta. wyposażonych w skalę zainteresowanych:
stopniową – dyskusja. - rozwiązywanie
Ćw. 2 – Odczytywanie
miar poszczególnych kątów nietypowego zadania
za pomocą kątomierza związanego z zegarem,
- wprowadzenie miary
kąta z dokładnością