Page 169 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 169
znaków: >< = (karta
pracy).*
Ćw. 4 – Podawanie miar
kątów na podstawie
wskazówek zegara- ćw.
z zegarem- karta pracy
- praca w grupach.*
Ćw. 5 – Wskazywanie
kątów równych,
najmniejszych
i największych w
wielokącie na podstawie
rysunku- karta pracy.
Ćw. 6 – Rozwiązywanie
typowych zadań
związanych z
zależnościami między
kątami, np. ile razy
większy (mniejszy), o ile,
połowa- praca w grupach.
w wierzchołkowych, Ćw. 1 - Wskazywanie par Dla uczniów szczególnie
kątów przyległych i par
kątów przyległych, kątów wierzchołkowych na zainteresowanych:
wych. podstawie rysunku –
wierzchołkowy, kąt - wyznaczanie miar
praca w grupach. kątów przyległych, jeśli
Ćw. 2– Rozwiązywanie
typowych zadań miara jednego z nich jest
związanych z obliczaniem dwa razy większa niż
miar kątów przyległych i miara drugiego kąta,
wierzchołkowych- praca - rozwiązywanie
nietypowych zadań
w grupach, karta pracy.* związanych z obrotem
Ćw. 3- Rozwiązywanie wskazówek zegara.
typowych zadań
związanych z sytuacjami z
życia codziennego, np.