Page 169 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 169

znaków: >< = (karta

                    pracy).*
                    Ćw. 4 – Podawanie miar
                    kątów na podstawie
                    wskazówek zegara- ćw.

                    z zegarem- karta pracy

                    - praca w grupach.*
                    Ćw. 5 – Wskazywanie
                    kątów równych,

                    najmniejszych
                    i największych w
                    wielokącie na podstawie

                    rysunku- karta pracy.
                    Ćw. 6 – Rozwiązywanie
                    typowych zadań
                    związanych z
                    zależnościami między
                    kątami, np. ile razy
                    większy (mniejszy), o ile,
                    połowa- praca w grupach.

w wierzchołkowych,  Ćw. 1 - Wskazywanie par     Dla uczniów szczególnie
                    kątów przyległych i par
kątów przyległych,  kątów wierzchołkowych na    zainteresowanych:
wych.               podstawie rysunku –
wierzchołkowy, kąt                              - wyznaczanie miar
                    praca w grupach.            kątów przyległych, jeśli
                    Ćw. 2– Rozwiązywanie
                    typowych zadań              miara jednego z nich jest
                    związanych z obliczaniem    dwa razy większa niż
                    miar kątów przyległych i    miara drugiego kąta,
                    wierzchołkowych- praca      - rozwiązywanie
                                                nietypowych zadań
                    w grupach, karta pracy.*    związanych z obrotem
                    Ćw. 3- Rozwiązywanie        wskazówek zegara.
                    typowych zadań
                    związanych z sytuacjami z
                    życia codziennego, np.
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174