Page 181 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 181
miary. Ćw. 1 – Praktyczne Dla uczniów szczególnie
zastosowanie przedmiotów
niastosłup proste, przedstawiających zainteresowanych:
alec, stożek, kula. graniastosłupy, ostrosłupy, - rozwiązywanie
walce, stożki, kule – nietypowych zadań
związanych z
dyskusja. rozpoznawaniem brył w
Ćw. 2-Rozpoznawanie
graniastosłupów prostych, sytuacjach praktycznych.
ostrosłupów, walców,
stożków, kul spośród
modeli brył.
Ćw. 3-Wskazywanie na
rysunku co najmniej trzech
graniastosłupów o różnych
podstawach – karta pracy.
Ćw. 4- Łączenie w pary:
kształt bryły i nazwa
- układanki, wycinanki.*
Ćw. 5 – Uzupełnianie
tabelki poprzez wpisywanie
liczby ścian, wierzchołków,
podstaw opisujących daną
bryłę- tabela uzupełnień.*
Ćw. 6- Rozwiązywanie
krzyżówki matematycznej
z opisem brył- praca
w grupach.
między krawędziami i Ćw. 1 – Wskazywanie na Dla uczniów szczególnie
topadłościanu
podstawie rysunku co zainteresowanych:
niastosłup, najmniej 3 przedmiotów - obliczanie długości
przedstawiających sześcian krawędzi sześcianu
i prostopadłościan- karta znając sumę wszystkich
krawędzi,
pracy.