Page 181 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 181

miary.                Ćw. 1 – Praktyczne           Dla uczniów szczególnie
                      zastosowanie przedmiotów
niastosłup proste,    przedstawiających            zainteresowanych:
alec, stożek, kula.   graniastosłupy, ostrosłupy,  - rozwiązywanie
                      walce, stożki, kule –        nietypowych zadań
                                                   związanych z
                      dyskusja.                    rozpoznawaniem brył w
                      Ćw. 2-Rozpoznawanie
                      graniastosłupów prostych,    sytuacjach praktycznych.
                      ostrosłupów, walców,
                      stożków, kul spośród
                      modeli brył.
                      Ćw. 3-Wskazywanie na

                      rysunku co najmniej trzech
                      graniastosłupów o różnych
                      podstawach – karta pracy.
                      Ćw. 4- Łączenie w pary:
                      kształt bryły i nazwa
                      - układanki, wycinanki.*
                      Ćw. 5 – Uzupełnianie

                      tabelki poprzez wpisywanie
                      liczby ścian, wierzchołków,
                      podstaw opisujących daną
                      bryłę- tabela uzupełnień.*
                      Ćw. 6- Rozwiązywanie
                      krzyżówki matematycznej
                      z opisem brył- praca

                      w grupach.

między krawędziami i  Ćw. 1 – Wskazywanie na       Dla uczniów szczególnie
topadłościanu
                      podstawie rysunku co         zainteresowanych:
niastosłup,           najmniej 3 przedmiotów       - obliczanie długości
                      przedstawiających sześcian   krawędzi sześcianu
                      i prostopadłościan- karta    znając sumę wszystkich
                                                   krawędzi,
                      pracy.
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186