Page 183 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 183
ścian, sześcian. Ćw. 2 – Wskazywanie co -rozwiązywanie
nietypowych zadań z
iastosłupa, najmniej 2 treścią związanych
osłupa. prostopadłościanów wśród z długościami krawędzi
ka ostrosłupa, siatka graniastosłupów prostopadłościanów
pa prostego. i sześcianów,
i uzasadnianie swojego
wyboru – drama. - rysowanie wszystkich
Ćw. 3- Wskazywanie co ścian graniastosłupów
najmniej 2 sześcianów
wśród graniastosłupów prostych na podstawie
dwóch podanych ścian,
i uzasadnianie swojego - rozwiązywanie
wyboru – drama. nietypowych zadań
Ćw. 4- Rozwiązywanie
typowych zadań tekstowych
opisujących nawiązujących do
prostopadłościany i elementów budowy danej
sześciany, np. wypisywanie bryły,
ścian prostopadłych i - podawanie wymiarów
równoległych do danej prostopadłościanów na
ściany- karta pracy.*
Ćw. 5 - Obliczanie sum podstawie ich siatek.
długości krawędzi
prostopadłościanów - karta
pracy.*
Ćw. 6- Wskazywanie cech
prostopadłościanu na
podstawie wylosowanej
nazwy - praca w grupie,
meta plan.
Ćw. 1 – Wskazywanie Dla uczniów szczególnie
siatek graniastosłupów
prostych ze względu na zainteresowanych:
podstawę i ich
- rysowanie siatek
nazewnictwo- karta pracy, graniastosłupów ściętych,
ćwiczenie w grupach.
Ćw. 2 –Klejenie modeli - wskazywanie na
siatkach ścian
prostopadłych