Page 180 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 180
Uczeń: Uczeń: jednostki m
1) rozpoznaje graniastosłupy
proste, ostrosłupy, walce, wskazuje co najmniej dwa Pojęcia: gran
stożki i kule w sytuacjach przykłady graniastosłupów ostrosłup, wa
prostych i brył obrotowych na
praktycznych
i wskazuje te bryły wśród podstawie modelu,
innych modeli brył; porównuje graniastosłupy ze
względu na podstawę,
wskazuje co najmniej dwa
przykłady przedmiotów brył
obrotowych w otaczającym nas
świecie,
wskazuje ściany, wierzchołki,
krawędzie podstawy w
graniastosłupach prostych.
Uczeń: Uczeń: zależność m
2) wskazuje wśród ścianami,
graniastosłupów wymienia co najmniej trzy siatka prost
przedmioty w kształcie i sześcianu.
prostopadłościany prostopadłościanu i trzy
i sześciany, i uzasadnia swój przedmioty w kształcie Pojęcia: gran
sześcianu,
wybór;
wyróżnia prostopadłościany i