Page 180 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 180

Uczeń:                         Uczeń:                            jednostki m
1) rozpoznaje graniastosłupy
proste, ostrosłupy, walce,      wskazuje co najmniej dwa       Pojęcia: gran
stożki i kule w sytuacjach     przykłady graniastosłupów        ostrosłup, wa
                               prostych i brył obrotowych na
praktycznych
i wskazuje te bryły wśród      podstawie modelu,
innych modeli brył;             porównuje graniastosłupy ze
                               względu na podstawę,

                                wskazuje co najmniej dwa
                               przykłady przedmiotów brył
                               obrotowych w otaczającym nas
                               świecie,
                                wskazuje ściany, wierzchołki,
                               krawędzie podstawy w
                               graniastosłupach prostych.

Uczeń:                         Uczeń:                            zależność m
2) wskazuje wśród                                               ścianami,
graniastosłupów                 wymienia co najmniej trzy       siatka prost
                                 przedmioty w kształcie         i sześcianu.
prostopadłościany                prostopadłościanu i trzy
i sześciany, i uzasadnia swój    przedmioty w kształcie         Pojęcia: gran
                                 sześcianu,
wybór;
                                wyróżnia prostopadłościany i
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185