Page 310 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 310

Uczeń:               Uczeń:

4) podaje i stosuje   sporządza listę zasad dbałości o     zasady dbałości
   zasady dbałości    własne ciało,                         rodzaje przyrzą
   o własne ciało
   (higiena skóry,    wyjaśnia pojęcie: higiena,            kosmetyków słu
   włosów, zębów,                                            do zachowania
   paznokci oraz      dobiera przyrządy i kosmetyki
   odzieży);          pomagające dbać o własną skórę,      Pojęcia: higiena,
                      włosy, zęby, paznokcie i odzież.

                     Uczeń:

                      kształtuje postawę prozdrowotną,
                      przestrzega zasad higieny dbałości

                      o swoje ciało,
                      wykazuje się dokładnością i

                      skrupulatnością podczas
                      powierzonego zadania,
                      przestrzega zasad współpracy i
                      komunikacji w grupie.

Uczeń:               Uczeń:                                 czynniki zagraż
                                                             wzroku i słuchu
5) charakteryzuje     opisuje bariery jakie napotykają w
   podstawowe          życiu codziennym ludzie              zasady ochrony
   zasady ochrony      niewidomi i niesłyszący,              i słuchu.
   narządów wzroku
   i słuchu;          wymienia 4 czynniki zagrażające     Pojęcia: hałas, de
                       narządom wzroku i słuchu,           promieniowanie U

                      charakteryzuje po 3 zasady
                       ochrony narządów wzroku i słuchu,

                      wymienia miejsca lub sytuacje
   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315