Page 342 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 342
Uczeń: Uczeń:
5) bada zjawisko bada zjawisko odbicia światła: od zjawisko odbici
odbicia światła: od zwierciadeł, powierzchni zwierciadeł, po
zwierciadeł, rozpraszających, elementów rozpraszających
odblaskowych,
powierzchni odblaskowych,
rozpraszających, zastosowanie el
elementów wymienia co najmniej 4 przykłady odblaskowych d
bezpieczeństwa
odblaskowych; zastosowania zjawiska odbicia
podaje przykłady światła w różnych dziedzinach Pojęcia: rozprosz
życia, odblask, zwiercia
stosowania
elementów wymienia co najmniej 4 przykłady
stosowania elementów
odblaskowych dla odblaskowych dla bezpieczeństwa,
bezpieczeństwa;**
wyjaśnia potrzebę używania
elementów odblaskowych dla
bezpieczeństwa.
Uczeń:
kształtuje postawę badacza,
dokładnie wykonuje polecenia
nauczyciela,
wykazuje się dokładnością i
skrupulatnością podczas
realizowania powierzonego
zadania,
dba o bezpieczeństwo swoje i
innych podczas realizowania
powierzonego zadania,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie.
Uczeń: Uczeń:
ruch obiegowy,