Page 347 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 347
ynentów, oceanów, globusie i mapie. które przechodzi równik.
erunków, Ćw. 2- Zaznaczanie na mapie
,morze, i globusie indukcyjnym.
Ćw. 3- Korzystanie z tablicy
interaktywnej prezentacja-
określa położenie
kontynentów i oceanów
względem równika i
południka zerowego, Polski,
morza Bałtyckiego;/ karta
pracy/.*
Ćw. 4- Wyznaczanie
kierunków głównych na róży
kierunków.*
eanów i mórz, Dla ucznia zdolnego:
mieszkujące oceany
Ćw. 1- Dobieranie nazwy stref Wskazuje na mapie
a organizmów w występowanie raf
cia na różnej do odpowiedniego miejsca na
schemacie ukształtowania dna koralowych.
oceanu.
alowa, szelf, stok Ćw. 2- Porządkowanie w
orale, plankton. tabeli nazw organizmów
zamieszkujących odpowiednie
strefy- przyporządkowanie.
Ćw. 3- Podpisywanie na
schemacie organizmu cechy