Page 347 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 347

ynentów, oceanów, globusie i mapie.                które przechodzi równik.

erunków,            Ćw. 2- Zaznaczanie na mapie
 ,morze,            i globusie indukcyjnym.

                    Ćw. 3- Korzystanie z tablicy
                    interaktywnej prezentacja-
                    określa położenie
                    kontynentów i oceanów
                    względem równika i
                    południka zerowego, Polski,
                    morza Bałtyckiego;/ karta

                    pracy/.*

                    Ćw. 4- Wyznaczanie
                    kierunków głównych na róży
                    kierunków.*

 eanów i mórz,                                     Dla ucznia zdolnego:
mieszkujące oceany
                    Ćw. 1- Dobieranie nazwy stref  Wskazuje na mapie
 a organizmów w                                    występowanie raf
 cia na różnej      do odpowiedniego miejsca na
                    schemacie ukształtowania dna   koralowych.

                    oceanu.

alowa, szelf, stok  Ćw. 2- Porządkowanie w
orale, plankton.    tabeli nazw organizmów
                    zamieszkujących odpowiednie
                    strefy- przyporządkowanie.

                    Ćw. 3- Podpisywanie na
                    schemacie organizmu cechy
   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352