Page 350 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 350
i Ferdynanda Krzysztofa Kolumba i Ferdynanda
Magellana; Magellana.
Uczeń:
kształtuje postawę badacza,
dokładnie wykonuje polecenia
nauczyciela,
wykazuje się dokładnością i
skrupulatnością podczas
realizowania powierzonego
zadania,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie.
Uczeń: wymienia nazwy krajobrazów 13. Krajobr
strefowych: lasu równikowego,
1) charakteryzuje charakterystyka
warunki wilgotnego, sawanny, pustyni strefowych: las
klimatyczne gorącej, stepu, tajgi, tundry, wilgotnego, saw
i przystosowania gorącej, stepu,
do nich wybranych pustyni lodowej, pustyni lodowe
organizmów wskazuje na mapie występowanie
w następujących odczytywanie z
krajobrazach 7 krajobrazów strefowych, klimatycznych,
strefowych: lasu rozróżnia na ilustracjach 7
równikowego flora i fauna w
wilgotnego, krajobrazów strefowych, strefowych,
sawanny, pustyni
gorącej, stepu, opisuje warunki klimatyczne warunki życia l
tajgi, tundry, posługując się mapami i krajobrazach st
pustyni lodowej; wykresami w następujących
współzależnośc
krajobrazach strefowych: lasu składnikami kra
równikowego, wilgotnego, zwłaszcza międ
sawanny, pustyni gorącej, stepu, (temperatura po
atmosferyczne)
tajgi, tundry, pustyni lodowej, rozmieszczenie
wymienia przystosowania do