Page 354 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 354
zadania,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie,
jest odpowiedzialny za prace w
grupie.
14. Przemian
Uczeń: Uczeń: przemiany odw
krzepnięcie) i n
1) podaje przykłady wyjaśnia przemiany odwracalne: (ścinanie białka
przemian topnienie i krzepnięcie ( z
odwracalnych: wpływ tempera
topnienie, wykorzystaniem stearyny i wody), krzepnięcie,
krzepnięcie i wymienia czynniki wywołujące
nieodwracalnych: czynniki wywo
ścinanie białka, topnienie i krzepnięcie skraplanie.
korozja; (temperaturę) na 3 substancje
używane w życiu codziennym, Pojęcia: stany sk
podaje i bada wyjaśnia przemiany krzepnięcie. koro
doświadczalnie nieodwracalne: ścinanie białka skraplanie.
czynniki wywołujące kurzego pod wpływem wysokiej
topnienie i krzepnięcie
(temperatura) oraz temperatury, korozja,
parowanie i skraplanie wymienia 4 czynniki wywołujące
(temperatura, ruch
powietrza, rodzaj parowanie i skraplanie:
cieczy, wielkość
powierzchni);** temperatura, ruch powietrza, rodzaj
cieczy, wielkość powierzchni,
opisuje różnice między
rozpuszczaniem i topnieniem,
wymienia po 2 przykłady przemian
odwracalnych i nieodwracalnych.
Uczeń:
kształtuje postawę badacza,
dokładnie wykonuje polecenia
nauczyciela,
wykazuje się dokładnością i
skrupulatnością podczas