Page 356 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 356
przeprowadzania doświadczenia,
dba o bezpieczeństwo swoje i
innych podczas wykonywania
doświadczenia,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie.
Uczeń: Uczeń: różnica między
topnieniem.
2) odróżnia pojęcia: wyjaśnia zjawiska: rozpuszczanie i
rozpuszczanie topnienie, Pojęcia: rozpus
i topnienie, podaje topnienie.
przykłady tych wymienia po 3 przykłady
zjawisk z życia rozpuszczania i topnienia z życia
codziennego;** codziennego,
wyjaśnia różnicę między
rozpuszczaniem i topnieniem.
Uczeń:
kształtuje postawę badacza,
dokładnie wykonuje polecenia
nauczyciela,
przestrzega zasad współpracy i
komunikacji w grupie,
jest odpowiedzialny za pracę w
grupie.
Uczeń: Uczeń: wpływ tempera
na rozpuszczan
3) bada opisuje wpływ temperatury i
doświadczalnie mieszania na rozpuszczanie 4
czynniki substancji używanych w życiu
wpływające na codziennym.
rozpuszczanie
substancji: