Page 356 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 356

przeprowadzania doświadczenia,
                         dba o bezpieczeństwo swoje i

                         innych podczas wykonywania
                         doświadczenia,
                         przestrzega zasad współpracy i

                         komunikacji w grupie.

Uczeń:                  Uczeń:                                 różnica między
                                                               topnieniem.
2) odróżnia pojęcia:     wyjaśnia zjawiska: rozpuszczanie i
   rozpuszczanie          topnienie,                           Pojęcia: rozpus
   i topnienie, podaje                                         topnienie.
   przykłady tych        wymienia po 3 przykłady
   zjawisk z życia        rozpuszczania i topnienia z życia
   codziennego;**         codziennego,

                         wyjaśnia różnicę między
                          rozpuszczaniem i topnieniem.

                        Uczeń:

                         kształtuje postawę badacza,
                         dokładnie wykonuje polecenia

                         nauczyciela,
                         przestrzega zasad współpracy i

                         komunikacji w grupie,
                         jest odpowiedzialny za pracę w

                         grupie.

Uczeń:                  Uczeń:                                 wpływ tempera
                                                               na rozpuszczan
3) bada                  opisuje wpływ temperatury i
   doświadczalnie         mieszania na rozpuszczanie 4
   czynniki               substancji używanych w życiu
   wpływające na          codziennym.
   rozpuszczanie
   substancji:
   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361