Page 353 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 353
ntynent, sawanna, lodowej” - wypełnianie tabeli
na podstawie zebranych
a, amplituda informacji z Internetu/
prezentacji praca w
, fauna, las grupach.
ynia.
Ćw. 5- Dobieranie
organizmów do
odpowiedniego krajobrazu
strefowego- opisywanie ich
przystosowania - praca w
grupach.*
Ćw. 6 - Warunki życia ludzi w
różnych krajobrazach praca w
grupach- metaplan.
Ćw. 7– Tematy: las
równikowy wilgotny,
sawanna, pustynia gorąca,
step, tajga, tundra, pustynia
lodowa- burza mózgów.*
Ćw. 8– Analiza
współzależności między
składnikami krajobrazu,
zwłaszcza
między klimatem (temperatura
powietrza, opady
atmosferyczne) a
rozmieszczeniem flory i
fauny- praca z mapami
tematycznymi.