Page 353 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 353

ntynent, sawanna,  lodowej” - wypełnianie tabeli
                   na podstawie zebranych
a, amplituda       informacji z Internetu/
                   prezentacji praca w
, fauna, las       grupach.
ynia.
                   Ćw. 5- Dobieranie
                   organizmów do
                   odpowiedniego krajobrazu
                   strefowego- opisywanie ich
                   przystosowania - praca w
                   grupach.*

                   Ćw. 6 - Warunki życia ludzi w
                   różnych krajobrazach praca w
                   grupach- metaplan.

                   Ćw. 7– Tematy: las
                   równikowy wilgotny,
                   sawanna, pustynia gorąca,
                   step, tajga, tundra, pustynia
                   lodowa- burza mózgów.*

                   Ćw. 8– Analiza
                   współzależności między
                   składnikami krajobrazu,
                   zwłaszcza

                   między klimatem (temperatura
                   powietrza, opady
                   atmosferyczne) a
                   rozmieszczeniem flory i
                   fauny- praca z mapami
                   tematycznymi.
   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358