Page 362 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 362

 opisuje ruch punktu po okręgu     Pojęcia: położen
                         (definicje, przykłady),

                        porównuje ruch harmoniczny
                         z ruchem po okręgu.

                       Uczeń:

                        kształtuje postawę badacza,
                        dokładnie wykonuje polecenia

                         nauczyciela,
                        wykazuje się dokładnością i

                         skrupulatnością podczas
                         realizowania powierzonego
                         zadania,
                        przestrzega zasad współpracy i
                         komunikacji w grupie.

Uczeń:                 Uczeń:                               pomiar czasu i
                                                            obliczanie pręd
2) interpretuje         definiuje prędkość w ruchu         doświadczalne
   prędkość, jako
   drogę przebytą        jednostajnym,                      prędkości.
                        oblicza średnią prędkość w ruchu
   w jednostce czasu,                                      Pojęcia: droga, p
                         zmiennym,
   wyznacza             porównuje prędkości spotykane
   doświadczalnie
   prędkość swojego      w przyrodzie,
                        stosuje różne jednostki pomiaru
   ruchu np. marszu
                         prędkości,
   lub biegu;**         dokonuje przeliczania różnych

                         jednostek pomiaru prędkości.

                       Uczeń:

                        kształtuje postawę badacza,
                        dokładnie wykonuje polecenia

                        nauczyciela,
   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367