Page 364 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 364

 wykazuje się dokładnością i
                         skrupulatnością podczas

                         realizowania powierzonego

                         zadania,
                         przestrzega zasad współpracy i

                         komunikacji w grupie.

Uczeń:                  Uczeń :                                 opór powietrza
                                                                siła tarcia.
3) bada                  określa czynniki od których zależą
   doświadczalnie siłę   siły tarcia i oporu,                  Pojęcia: tarcie, o

   tarcia i oporu        wymienia przykłady zmniejszania i
                         zwiększania siły tarcia,
   powietrza oraz
   wody, określa         wyjaśnia pojęcie siła tarcie i siła

   czynniki, od          oporu,
   których te siły       wymienia przykłady wykorzystania
   zależą, podaje
   przykłady             siły tarcia w życiu codziennym,
                         wymienia przykłady wykorzystania
   zmniejszania
   i zwiększania siły    siły oporu w życiu codziennym.

tarcia i oporu          Uczeń:

w przyrodzie             kształtuje postawę badacza,
i przez człowieka        dokładnie wykonuje polecenia

oraz ich                 nauczyciela,
                         wykazuje się dokładnością i
wykorzystanie
w życiu                  skrupulatnością podczas

codziennym;**

                        realizowania powierzonego

                         zadania,
                         przestrzega zasad współpracy i

                         komunikacji w grupie,
                         jest odpowiedzialny za pracę w

                                 grupie.

*ćwiczenia opisane w załączniku na płycie CD
** ćwiczenia w formie eksperymentu
   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369