Page 369 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 369
określenie rodzaju chmur występujących na niebie,
pomiar ilości opadów deszczomierzem lub określenie ilości godzin ze słońcem w ciągu dnia,
przedstawianie wyników pomiaru opadów lub natężenia światła na diagramie słupkowym,
zestawienie w tabeli stopnia zachmurzenia i rodzaju chmur w danym dniu,
porównanie wyników z prognozą pogody, obliczenie średniej ilości godzin ze słońcem w ciągu
tygodnia,
zapisywanie wyników pomiaru w dzienniku pogody.
6. Podpisanie kontraktu. (wzór kontraktu)
………………………..……………….
Miejscowość, data
Kontrakt
1. Umowę zawarto w dniu………………………………………………………………. między
nauczycielem ……………………………………………………..…………………………… a uczniami
klasy …………. reprezentowanymi przez liderów grup.
2. Uczniowie przyjmują temat projektu …………………………………………….…………..
do wykonania w formie:………………………………………………………………………
3. Termin zakończenia projektu: …………………………………………………………………
4. Uczniowie zobowiązują się do zaprezentowania projektu (miejsce)
………………………………………………………………………………………………………………
………………………………. w dniu …………………………………………. .
5. Uczniowie zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa i sprawiedliwego podziału obowiązków w
pracach nad projektem.
6. Uczniowie znają i zgadzają się z kryteriami oceny projektu.
7. Nauczyciel zobowiązuje się do opieki merytorycznej nad uczniami w formie konsultacji, ćwiczeń,
wycieczek w terminie ustalonym z realizatorami projektu.
8. Konsekwencje wynikające z niedotrzymania terminu: w przypadku jednorazowego niedotrzymania
terminu przedstawiania efektów pracy uczeń otrzyma ustne upomnienie i możliwość uzupełniania braków
w ciągu trzech dni. Jednocześnie przedstawi jasne wyjaśnienie powodów niedotrzymania terminów na
forum grupy w obecności nauczyciela.
Wykonujący projekt (uczniowie) Prowadzący projekt (nauczyciel)
…………………………………… - …………….
…………………………………… - ………….…
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….