Page 370 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 370

Faza III
Realizacja projektów
Czas na realizację projektu: dwa tygodnie
Terminy konsultacji: dwa razy na tydzień po 1 godzinie
 Uczniowie wykonują czynności zaplanowane w fazie II.
 Korzystają z poleconej przez nauczyciela literatury lub innych źródeł informacji.
 Z pomocą nauczyciela opracowują raporty. (Przykładowy raport)
RAPORT
Temat projektu: ...................................................................................................................................
Jak zaplanowano pracę, aby wykonać projekt?
Czy udało się zrealizować wszystkie założenia?
Czy trzeba było modyfikować plan pracy w trakcie jego realizacji?:
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Opis konstrukcji i budowy przyrządów pomiaru ................................................................................
Zapis wykonanych pomiarów i wykonanie diagramów ......................................................................
Zapis porównania wyników pomiarów wykonanych różnymi sposobami lub z prognozą pogody
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Wykaz literatury lub innych źródeł.......................................................................................................
Do raportu każda grupa dołącza swoją część dziennika pogody.

Faza IV
Podsumowanie projektu 2 godziny
Prezentacja projektów. Każdy zespół ma do dyspozycji ok. 10 - 15 minut.
Po prezentacji każdej z grup następuje dyskusja i ewentualne korekty.
Kolejność prezentacji:
1. Projekt pt. „Nasz szkolny ogródek meteorologiczny – temperatura”.
2. Projekt pt. „Nasz szkolny ogródek meteorologiczny – ciśnienie atmosferyczne”.
3. Projekt pt. „Nasz szkolny ogródek meteorologiczny – kierunek i siła wiatru”.
4. Projekt pt. „Nasz szkolny ogródek meteorologiczny – wilgotność powietrza”.
5. Projekt pt. „Nasz szkolny ogródek meteorologiczny – opady, zachmurzenie i nasłonecznienie
(natężenie światła).
Podsumowanie:
   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375